خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان مطرح کرد:

تشریح آخرین وضعیت مرزها و خدمت‌رسانی به زائران اربعین

کد خبر : ۵۵۲۷۰۱

استاندار خوزستان با مثبت ارزیابی کردن وضعیت در هر دو مرز تردد زائران اربعین حسینی از استان خوزستان گفت: در هر دو مرز شلمچه و چذابه امکانات لازم برای استقبال از زائرین عزیز فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی شامگاه روز یکشنبه هفتم آبان ماه در گفت وگوی زنده تلویزیونی با شبکه خبر، آخرین وضعیت مرزهای شلمچه و چذابه و خدمت رسانی و روند تردد زائران اربعین حسینی را تشریح کرد. 

استاندار خوزستان با مثبت ارزیابی‌کردن وضعیت در هر دو مرز تردد زائران اربعین حسینی از استان خوزستان گفت: در هر دو مرز شلمچه و چذابه امکانات لازم برای استقبال از زائرین عزیز فراهم شده است. در شلمچه از نظر زیرساخت‌ها وضعیت بسیار مناسب است و جاده‌ها چهار خطه هستند و گاردریل برای ایمنی نصب شده است. 
 
شریعتی افزود: پارکینگ به مساحت 120 هکتار در شلمچه فراهم شده و مواکب در حال استقبال از زائرین هستند. همچنین سرویس های بهداشتی فراهم شده و بیمارستان صحرایی مستقر شده است. 
 
استاندار خوزستان در خصوص وضعیت در مرز چذابه گفت: در چذابه زیرساخت‌های لازم به حد قابل قبولی رسیده اگر چه برخی از آنها که برای درازمدت و به صورت دائم خدمات ارائه خواهند داد تکمیل نشده است و انشاءالله در سال آینده به بهره برداری خواهند رسید اما از بابت راه های منتهی به چذابه و استقرار مواکب و خدمت رسانی به زائران خوشبختانه شرایط خوبی فراهم شده و مشکل خاصی نداریم. 
 
وی تصریح کرد: پارکینگ ها هم در مرز چذابه امسال از 25 هکتار به 60 هکتار افزایش یافته است و با دیوار محصور شده است و پلیس و نیروهای امنیتی هم در حال خدمت به زائران هستند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز