خبرگزاری کار ایران

امروز پنجشنبه صورت گرفت؛

بازدید شریعتی از پروژه های شهرداری اهواز و پایانه مرزی شلمچه/برخی با هیاهو دنبال جو سازی هستند

کد خبر : ۵۵۱۴۶۰

استاندار خوزستان امروز پنجشنبه 4 آبانماه از چندین پروژه شهرداری اهواز و همچنین از پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری اهواز در مورد ارزیابی خود از روند پیشرفت این پروژه ها گفت: از بدو انتصاب آقای کتانباف به عنوان شهردار اهواز پروژه های شهرداری جان تازه ای به خود گرفته اند و به سرعت در حال پیشرفت است.

شریعتی افزود: شهردار اهواز با جدیت پیگیر روند پیشرفت پروژه هاست و حجم بکارگیری نیروی انسانی و ماشین آلات سبک و سنگین در پروژه های عمرانی نشان از اهتمام نسبت به اتمام به موقع پروژه های عمرانی است .

استاندار خوزستان عنوان کرد: امیدواریم در حد توانمان عقب ماندگی ‌در پیشرفت پروژه های عمرانی شهرداری جبران شود و این پروژه ها در اسرع وقت به نتیجه برسند.

شریعتی با اشاره به مشکلات اعتباری این پروژه ها و‌حمایت استانداری از پروژه های عمرانی شهرداری یادآور شد: استانداری همیشه برای حمایت از شهرداری اعلام آمادگی کرده است، هر چقدر انگیزه و تحرک در دستگاه اجرایی شهرداری را شاهد باشیم آمادگی برای کمک در رفع مشکلات را بیشتر خواهیم داشت.

استاندار خوزستان تصریح کرد: کمک های مالی به پروژه های شهرداری از محل ارزش افزوده انجام شده است، همچنین از محل اعتبارات عمرانی بنا بر توافقات انجام شده کمک های قابل ملاحظه ای را برای شهرداری در حوزه های عمرانی خواهیم داشت.

گقتنی است استاندار خوزستان از پروژه های تقاطع غیر همسطح شهید بندر (چهارشیر) ، پروژه گلف، پل و جاده دسترسی زردشت و جاده کمربندی حدفاصل پل ششم تا جاده گلستان بازدید به عمل آورد و ضمن رضایت از روند پیشرفت پروژه های شهرداری اهواز دستوراتی در برای تسریع در اجرای این پروژه ها صادر کرد.

استاندار خوزستان، همچنین ظهر امروز با حضور در پایانه مرزی شلمچه، از روند تردد زائران اربعین حسینی، بازدید بعمل آورد.

شریعتی در حاشیه ی این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: عده ای به دنبال هیاهو هستند، با ایجاد هیاهو هیچ مشکلی حل نمی شود، ما در این مدت توانسته ایم درصد بیکاری در استان را کاهش دهیم.

وی افزود: هرچند نمی خواهم در این فضای ایجاد شده در آستانه ی اربعین حسینی این مطالب را عنوان کنم، ولی باید بدانید که ما در چه وضعیتی این دولت را تحویل گرفتیم، هرچند هنوز هم به شرایط مطلوب خود نرسیده ایم.

استاندار خوزستان به ایجاد اشتغال حدود 8 هزار نفر در فاز دوم پالایشگاه آبادان اشاره کرد و افزود: این فرصت را چه کسی به وجود آورد؟ مگر همین دولت نبود؟ آنوقت کسانی با فحاشی می خواهند خدمات این دولت را نادیده بگیرند. ما زمانی که آمدیم، درصد بیکاری 25.7 درصد بود، ولی امروز این درصد به 14.4 کاهش یافته است.

استاندار خوزستان افزود: فاز دو پالایشگاه آبادان تا همین مرحله به برکات برجام بوده که فایناس خارجی متقبل شده در فاز اول ۱.۳ میلیارد دلار و در فاز دوم ۱.۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری کند.

شریعتی عنوان نمود: دستور داده ام اولویت اشتغال فاز اول و دوم و سوم فاز دوم پالایشگاه آبادان متعلق به متقاضیان آبادان و خرمشهر باشد. بعد از آن اگر تقاضایی نبود، آن وقت از جاهای دیگر استان، نیرو جذب کنند.

شریعتی اعتراض و انتقاد را از حقوق شهروندی دانست ولی تأکید نمود که نباید مبنای این اعتراضات اطلاعات غلطی باشد که توسط افرادی با نیت خاصی ارائه می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز