خبرگزاری کار ایران

اعزام هیأت تجاری سیستان و بلوچستان به کشور عمان

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۰۳۹

رئیس سازمان صنعت و معدن سیستان و بلوچستان گفت: یک هیات تجاری- اقتصادی سیستان و بلوچستان با هدف توسعه روابط تجاری به کشور عمان عزیمت خواهد کرد.

نادر میرشکار در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت : در این سفر که معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مدیران بخش دولتی و خصوصی حضور دارند ، یکی از مهم‌ترین مسائل توسعه روابط از طریق بنادر مهم چابهار ایران و سهار و دُقُم کشور عمان است.

وی افزود: در این سفر بررسی‌ها و ارزیابی‌هایی در زمینه صادرات محصولات غذایی بویژه داروهای گیاهی و عسل صورت خواهد پذیرفت و نشست‌ها و ملاقاتهای مختلفی نیز برگزار خواهد شد . 

میرشکار عمده اهداف این سفر 5 روزه  را آشنایی با طرف های تجاری،ملاقات با فعالان اقتصادی و تجار و بازرگانان، بررسی ظرفیت های بازار و آشنایی با قوانین و مقررات آن کشور در حوزه تجاری، آشنایی و بازدید از مراکز و صنایع مهم و مرتبط عنوان کرد . 

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان افزود: بازدید از بندر صحار و دُقُم ، ملاقات با فعالین اقتصادی و مدیران این بنادر،ملاقات با تجار و بازرگانان و فعالین اقتصادی عمان و بازدید از اسکله های مسقط، دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط، دیدار با تجار و بازرگانان ایرانی مقیم عمان از جمله برنامه های این سفر می باشد . 

وی در پایان گفت در این سفر با مدیران برگزاری نمایشگاه های عمان نیز به جهت برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های استان سیستان و بلوچستان در عمان نیز مذاکراتی صورت خواهد پذیرفت تا بزودی این نمایشگاه در عمان برگزار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز