خبرگزاری کار ایران

پلمپ کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد در کرمانشاه / دستگیری 4 نفر توسط پلیس

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۳۹۲

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از پلمپ شدن یک کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ "رضا شیرزادی" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری 18 سجادیه با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک کمپ غیر قانونی ترک اعتیاد در یکی از روستاهای اطراف شهر کرمانشاه با خبر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

شیرزادی افزود: در نهایت ماموران این کلانتری روز گذشته با همکاری دستگاه قضایی به محل کمپ مراجعه و ضمن پملپ آن چهار متهم این پرونده را دستگیر کردند.

وی گفت: در این کمپ غیر قانونی 28 معتاد نگهداری می‌شدند که توسط ماموران انتظامی به مرکز ترک اعتیاد چشمه سفید کرمانشاه منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با کمپ‌هایی که به صورت غیر‌مجاز فعالیت می‌کنند برخورد خواهد شد، بیان کرد: در این کمپ‌های غیر مجاز، از روش‌های درمانی غیر اصولی و بعضا از داروهای غیر مجاز برای درمان استفاده می‌شود. 

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار انتظامی کرمانشاه قرار دارد، عنوان کرد: طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر به صورت مداوم در انتظامی شهرستان کرمانشاه اجرا خواهد‌شد.

وی عنوان کرد: معتادان جمع‌آوری شده توسط ماموران انتظامی، به کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد سپرده می‌شوند، تا پس از بهبود به آغوش گرم خانواده و جامعه باز گردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز