خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

اعتبارات شهرداری رشت در سطح مطلوبی قرار ندارد/ بهترین رونق اقتصاد در گیلان گردشگری است

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۵۲۷

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه بهترین رونق اقتصاد در گیلان گردشگری است گفت: برای توسعه و رونق کل استان اولویت با محوریت گردشگری است.

به گزارش ایلنا از رشت،مصطفی سالاری صبح امروز در جریان دیدار با رئیس شورای شهر و شهردار رشت ضمن آرزوی توفیق برای شهردار جدید رشت با اشاره به اینکه شهر رشت 30 درصد جمعیت استان را دارا است افزود: قطعاً با این حجم جمعیت مردم انتظار ارائه  به حق خدمات مطلوب و بیشتر به این شهر را دارند.

وی انتخاب شهردار رشت با اتفاق آراء را در سطح کشور کم نظیر دانست و گفت: این انتخاب قوت قلب و پشتیبان مستحکمی در اجرای برنامه‌ها برای شهردار رشت محسوب می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه مجموعه‌مدیران استان و مدیریت شهری هدف مشترکی در ارائه مطلوب خدمات به مردم دارند اظهار داشت: در این میان تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با حمایت از مجموعه‌ مدیریت شهری علاوه بر افزایش درآمدزایی شهرداری در سطح شهر نیز اقدامات مثبتی انجام گیرد.

وی با اشاره به تلاش صورت گرفته در احیای 2 رودخانه‌ی زرجوب و گوهررود افزود: باتوجه به اعتبارات خوبی که در سال جاری برای این 2 رودخانه در نظر گرفته شده امیدواریم شاهد تغییرات چشمگیری در این خصوص باشیم.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای خرید زباله سوز نیز امسال اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه‌ صنعت گردشگری رونق را بدنبال دارد افزود: با رونق گرفتن کسب و کار، اشتغال و درآمدزایی مردم قطعاً سهم درآمدی شهرداری‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

سالاری به استانی شدن مالیات بر ارزش افزوده در برنامه‌ ششم توسعه اشاره و خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه توزیع مالیات بر ارزش افزوده استانی شده‌است با افزایش پرداخت عوارض در سطح استان افزایش درآمد شهرداری‌ها را نیز در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات کنونی شهرداری رشت با این حجم جمعیت در سطح مطلوبی قرار ندارد گفت: امیدواریم با تلاش‌هایی که انجام می‌گیرد شهرداری را به درآمدزایی برسانیم تا به پایدار شدن آنها کمک شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه بهترین رونق اقتصاد در گیلان گردشگری است گفت: برای توسعه و رونق کل استان اولویت بنده با محوریت گردشگری است.

وی با بیان اینکه حضور گردشگران درآمدزایی را در پی دارد افزود: تسهیل سرمایه‌گذاری در روند افزایش ورود سرمایه‌گذاران بسیار تأثیرگذار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز