خبرگزاری کار ایران

مدیر فرودگاه یاسوج در گفت و گو با ایلنا:

پروازهای فرودگاه یاسوج بعد از یک وقفه‌ای 2 ماهه از سرگرفته شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۵۷۰

مدیر فرودگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از سرگیری دوباره پروازها بعد از تعطیلی بیش از 2 ماهه این فرودگاه در سالجاری خبرداد.

" علی محسنیان " در حاشیه به زمین نشستن اولین هواپیما در فرودگاه یاسوج بعد از وقفه ای 2 ماهه به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: خوشبختانه فرود اولین پرواز هواپیمایی در فرودگاه یاسوج بعد از یک وقفه بیش از 2 ماهه با موفقیت انجام شد که سبب خوشحالی همه ما شده است.

وی با بیان اینکه فرودگاه و پروازهای هوایی از مهمترین اولویت های توسعه ای در یک منطقه است، اظهارداشت: از اینکه اولین پرواز بعد از یک وقفه بیش از 2 ماهه در فرودگاه یاسوج به زمین نشسته خوشحال بوده و به مردم کهگیلویه و بویراحمد قول می‌دهم پیگیر راه اندازی پروازهای مشهد مقدس از این فرودگاه باشیم.

مدیر فرودگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون پروازهای این فرودگاه به جز روز شنبه در طول ایام هفته توسط شرکت هواپیمایی آسمان با هواپیمای ATR72 به مقصد تهران و بالعکس انجام می‌شود.

محسنیان با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته برای افزایش طول باندهای فرودگاه یاسوج، خاطرنشان کرد: با افزایش طول باند فرودگاه یاسوج به طول 800 متر امکان نشست و برخاست هواپیماهای تا رده بدنه متوسط از جمله فوکر 100 و ایرباس 320 فراهم می‌شود.

وی گفت: تطویل باند فرودگاه از دو هزار و 600 به سه هزار و چهار هزارمتر تحول بزرگ در حوزه فرودگاه یاسوج است.

مدیر فرودگاه یاسوج افزود: برای اجرای تطویل باند حدود 300 میلیارد ریال هزینه شده و امیدواریم با تکمیل نهایی این پروژه، بتوانیم پروازهای یاسوج - مشهد و بالعکس را نیز راه اندازی بکنیم.

محسنیان گفت: برنامه زمانی پروازها در شش از روز هفته بجز روز شنبه دایر بوده و درحال پیگیری برای راه اندازی پرواز در این روز نیز هستیم.

وی ساعات پرواز از تهران - یاسوج را ساعت پنج صبح عنوان و اظهارداشت: ساعت پرواز از فرودگاه یاسوج بع سمت تهران نیز ساعت هفت و 20 دقیقه صبح خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز