خبرگزاری کار ایران

مدیر فرودگاه یاسوج مطرح کرد:

احتمال توقف عملیات اجرایی فرودگاه یاسوج به دلیل کمبود اعتبار

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۶۹۴

مدیر فرودگاه یاسوج از احتمال توقف عملیات اجرایی فرودگاه یاسوج به دلیل کمبود اعتبار خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج ، "علی محسنیان " سه شنبه در نشستی با دست اندرکاران رسانه ها در محل فرودگاه یاسوج از احتمال توقف عملیات اجرایی فرودگاه یاسوج به‌دلیل کمبود اعتبار خبر داد و تاکید کرد که اگر استانداری کهگیلویه و بویراحمد به تعهدات خود عمل نکند تنها پروژه عمرانی فرودگاه یاسوج متوقف خواهد شد.

وی با تشریح چگونگی اجرایی شدن پروژه توسعه باند فرودگاه، اظهارداشت:‌ پروژه تطویل باند فرودگاه یاسوج به طول 600 متر و با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد ریال هم اکنون در دست اجرا است.

مدیرفرودگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس تعهداتی که بین فرودگاه و استانداری این استان صورت گرفت قرار شد 50 درصد اعتبار مورد نیاز این پروژه توسط استانداری و مابقی توسط شرکت فرودگاه‌های کشور تأمین شود .

محسنیان با اظهار تاسف از اینکه استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه به تعهدات خود عمل نکرده است، خاطرنشان کرد:‌ پروژه تطویل باند فرودگاه یاسوج هم اکنون 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: اگر استانداری کهگیلویه و بویراحمد به تعهد خود عمل نکند بدون شک پروژه تطویل باند فرودگاه یاسوج متوقف می شود و فرودگاه در این ارتباط جوابگو نیست.

مدیر فرودگاه یاسوج ، طول باند فعلی این فرودگاه را 2 هزار و 600 متر عنوان و یادآورشد: باند کنونی فرود هواپیما در این فرودگاه کم و نیاز مبرم به تطویل نمودن باندها است.

محسنیان افزود: کم بودن طول باند فرودگاه یاسوج محدودیت‌ها و مشکلات خاصی را برای پروازها بدنبال دارد و تا زمانی که باندها تطویل نشود این مشکلات ادامه دارد.

وی وجود روزانه یک پرواز در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد را ناکافی دانست و خاطرنشان کرد:‌ باید به سمت استفاده از هواپیماهای بزرگ‌تر برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز