خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرودگاه گیلان در گفت‌وگو با ایلنا:

برقراری کلیه پروازهای امروز تا اطلاع ثانوی/ هرگونه لغو پروازی اطلاع‌رسانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۶۵۲

مدیرکل فرودگاه گیلان بیان کرد: در صورت تغییر شرایط جوی و هرگونه لغو احتمالی پروازها این موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

غلامرضا کریم آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در رشت گفت: امروز پروازهای رشت به مشهد، رشت به عسلویه، رشت به بغداد و رشت به تهران انجام می شود.

وی افزود: اولین پرواز به شماره 7436 ساعت 9:20 صبح از مبداء کیش وارد فرودگاه سردارجنگل رشت شده و در ساعت 10:10 به شماره پرواز 7487 به مقصد مشهد حرکت کرد.

 مدیرکل فرودگاه گیلان با بیان اینکه دومین پرواز در ساعت 11:55 از مبداء عسلویه وارد رشت شد افزود: این هواپیما یک ساعت بعد فرودگاه رشت را به مقصد عسلویه ترک کرد.

وی افزود: طبق برنامه زمانبندی، سومین پرواز از مبداء نجف به رشت ساعت 13:40 وارد فرودگاه رشت شد  و در ساعت 14:40 از فرودگاه رشت به مقصد بغداد حرکت خواهد کرد.

کریم آقایی بیان داشت: پرواز بعدی از مسیر مشهد به رشت در ساعت 14 وارد فرودگاه رشت شد که در ساعت 15 فرودگاه رشت را به مقصد کیش ترک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه آخرین پرواز تهران به رشت، طبق برنامه ساعت 18 وارد فرودگاه رشت خواهد شده و در ساعت 18:30 فرودگاه رشت را به مقصد تهران ترک خواهد کرد افزود: تا به الان گزارشی برپایین بودن دید افقی وجود ندارد که  در صورت مهیا بودن شرایط جوی، برای پذیرش پروازها مشکلی نخواهد بود.

وی در پایان افزود: در صورت تغییر شرایط جوی و هرگونه لغو احتمالی پروازها اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز