خبرگزاری کار ایران

تحصن مسافران پرواز نجف به تهران در داخل هواپیما

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۵۷۴

پرواز شرکت‌ هواپیمایی کاسپین به شماره 7911 از نجف به تهران پس از 12 ساعت تاخیر سرانجام به فرودگاه حضرت امام(ره) رسید اما مسافران این پرواز حاضر به ترک هواپیما نیستند.

یکی از مسافران پرواز 7911 نجف به تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه این پرواز پس از 12 ساعت تاخیر انجام شد،گفت: در حالی که ساعت پرواز ما 23 شب گذشته بود اما ساعت 7 صبح امروز انجام شد و هیچ یک از مسئولان شرکت‌هواپیمایی کاسپین به مسافران پاسخگو نبودند.

وی ادامه داد: طبق برنامه اعلام شده بود از چند ساعت قبل در فرودگاه نجف مسافران حضور داشته باشند بنابراین مسافران هم دو الی سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه مستقر بودند اما پرواز نه تنها در ساعت اعلام شده انجام نشد و با حدود 12 ساعت تاخیر هیچ یک از مسئولان این شرکت هواپیمایی به مسافران درباره علت تاخیر پاسخگو نبودند.

وی با بیان اینکه تمام 12 ساعت را بدون هیچ پیگیری از سوی مسئولان و پرسنل این ایرلاین در فرودگاه معطل بودیم گفت: سرانجام ساعت 7 صبح پرواز انجام شد و دقایقی پیش بر باند فرودگاه حضرت امام(ره) نشستیم اما حاضر به ترک هواپیما نیستیم.

وی با بیان اینکه برخی از مسافران حتی بالاتر از نرخ مصوب بلیت دو طرفه نجف ـ تهران را خریداری کرده‌بودند اما در زمان تاخیر حتی موفق به پیدا کردن مسئولان این ایرلاین نشدیم و حال هم تا مسئولان شرکت هواپیمایی کاسپین از مسافران عذرخواهی نکنند حاضر به ترک هواپیما نیستیم.

این مسافر افزود: در حالی که مسافران تنها انتظار یک عذرخواهی ساده از پرسنل این هواپیما دارند اما با برخورد بد کارکنان کاسپین ایر مواجه شده‌ایم و ما را تهدید می‌کنند که موضوع را امنیتی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که هنوز مهر ابلاغ و اجرای آزادسازی نرخ بلیت هواپیما خشک نشده است مسئولان بابت تعهدات و ارائه خدمات خود پاسخگو نیستند این در شرایطی است که یکی از مهمترین الزامات آزادسازی نرخ بیلت هواپیما ارتقای کیفیت خدمات از سوی ایرلاین‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز