خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مهرستان به ایلنا خبرداد:

اجرای طرح امنیت اجتماعی در مهرستان/ کاهش 35 درصدی سرقت‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۳۵۲

فرمانده انتظامی‌شهرستان مهرستان از کاهش 35 درصدی سرقت با اجرای طرح امنیت اجتماعی در شهریور ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سرهنگ "اسماعیل منصوری"در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در اجرای طرح امنیت اجتماعی و با هدف کاهش سرقت‌ها با راه‌اندازی گشت تخصصی پیشگیری از سرقت و افزایش گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، موفق به کشف تمام سرقت‌های رخ داده در شهریور ماه سال جاری شهرستان شدند. 

وی افزود: به منظور جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی، ماموران موفق به کشف 60 هزار لیتر سوخت قاچاق و همچنین یک میلیارد و 800 میلیون ریال کالای قاچاق شدند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: از دستاوردهای دیگر این طرح توقیف خودرو و موتورسیکلت سواران متخلف است که در این راستا ماموران در یک ماهه گذشته 37 خودرو و 11 موتورسیکلت را توقیف و روانه پارکینگ کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در پایان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه اجتماعی خاطرنشان کرد: این اقدامات در قالب آموزش‌ها و هشدارهای پلیسی از طریق توزیع بروشور، نصب بنر و آموزش‌همگانی در سطح مدارس، محلات و مساجد توسط کارشناسان انتظامی شهرستان برای شهروندان انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز