خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی دلفان لرستان؛

پوشاک‌فروش سارق از آب درآمد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۳۵۰

فرمانده انتظامی دلفان از کشف گوشی‌های همراه ۲۰۰ میلیون ریالی مسروقه توسط سارقی پوشاک‌فروش سرهنگ علی‌نجات کرمی فرمانده انتظامی دلفاندر پاساژی در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی دلفان از کشف گوشی‌های همراه ۲۰۰ میلیون ریالی مسروقه توسط سارقی پوشاک‌فروش سرهنگ علی‌نجات کرمی فرمانده انتظامی دلفاندر پاساژی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، فرمانده انتظامی دلفان از کشف گوشی‌های همراه ۲۰۰ میلیون ریالی مسروقه توسط سارقی پوشاک‌فروش سرهنگ علی‌نجات کرمی فرمانده انتظامی دلفاندر پاساژی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی‌نجات کرمی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از مغازه موبایل فروشی داخل یک پاساژ در دلفان، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی بیان داشت: ماموران با استفاده از ابزارهای فنی و پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند.

کرمی اظهار داشت‌: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سارق که در پاساژ مربوطه مغازه پوشاک‌فروش دارد و کلید پاساژ را نیز در اختیار داشته است اقدام به سرقت گوشی‌های موبایل یکی از مغازه‌های داخل پاساژ می‌کند.

فرمانده انتظامی دلفان تصریح کرد‌: متهم به منطقه‌ای در تهران متواری شده‌، مخفی‌گاه وی شناسایی و مقادیری از گوشی‌های سرقتی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از وی کشف و تلاش جهت دستگیری وی ادامه دارد.


کشف ۲ تن زغال سنگ قاچاق در کوه‌های " بتویی " معمولان

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر از کشف ۲ تن زغال سنگ قاچاق در دامنه کوه‌های " بتویی‌ " بخش معمولان خبر داد.

سرهنگ رضا داودی در جزئیات این خبر گفت: ماموران بخش منطقه معمولان پلدختر در دامنه کوه‌های روستای " بتویی " این منطقه ۲ تن زغال سنگ قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی افزود‌: با شناسایی عاملان تهیه زغال سنگ‌های قاچاق تلاش جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

کشف ۳۱ فقره انواع سرقت در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری ۶ نفر سارق و کشف ۳۱ فقره انواع سرقت در ۴ روز گذشته خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی اظهار داشت: در راستای مبارزه با سرقت و جلب رضایت مردم، عوامل انتظامی این شهرستان طی ۴ روز گذشته با رصد دقیق جرائم و همچنین استفاده از گشت‌های پنهان موفق به شناسایی و دستگیری ۶ سارق که در راستای سرقت خودرو، لوازم خودرو، سرقت منزل، مغازه و سرقت‌های متفرقه فعالیت داشته‌اند شدند.

وی اظهار داشت‌: پس از تحقیقات و بازجویی‌های فنی‌، سارقان به ۳۱ فقره انواع سرقت شامل‌، یک دستگاه خودرو‌، یک دستگاه موتورسیکلت‌، ۱۵ فقره سرقت لوازم داخل خودرو‌، ۲ فقره لوازم خودرو‌، ۶ فقره منزل‌، یک فقره مغازه‌، یک فقره احشام و ۴ فقره سرقت متفرقه اعتراف کردند‌.

نجفی خاطر‌نشان کرد‌: مال‌باختگان شناسایی و مقادیری اموال مسروقه از متهمان کشف و ضبط شد و متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

انهدام باند سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره

فرمانده انتظامی بروجرد از انهدام یک باند ۲ نفره و کشف ۱۱ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی‌رضا دلیری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ازساختمان‌های نیمه‌کاره‌، پی‌گیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت‌.

وی افزود: ماموران با تحقیقات گسترده افرادی را که با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت ساختما‌ن‌های نیمه‌کاره می‌کردند را شناسایی و در عملیاتی غافل‌گیرانه ۲ نفر اعضای این باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد تصریح کرد: سارقان در بازجویی‌های اولیه به ۱۱ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره اعتراف کردند و با شناسایی مال‌باختگان تحویل مقام قضائی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز