خبرگزاری کار ایران

فرماندار مسجدسلیمان به ایلنا خبرداد:

جستجو برای یافتن کارگر چینی مفقود شده در مسجد سلیمان

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۲۹۶

فرماندار شهرستان مسجد سلیمان گفت: جستجوها برای یافتن کارگر مفقود شده چینی در این شهرستان توسط نیروهای امدادی و پلیس ادامه دارد.

علیرضا گوروئی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 9 صبح روز شنبه مفقود شدن یک کارگر چینی به نام "چنگ چانگ جون " در مسجد سلیمان به پلیس و هلال احمر اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله از هلال احمر و سایر دستگاه‌های امدادی و انتظامی نیروهای امدادی به محل اعزام شدند. این کارگر به عنوان کمپاس در یک شرکت نفتی مشغول به کار بود.

گوروئی با بیان اینکه این کارگر به عنوان کمپاس در یک شرکت نفتی مشغول به کار بود،افزود: این فرد در تماسی در همان روز اعلام کرده راه را گم کرده است اما هیچ ردی از وی تاکنون یافت نشده است.
 
وی گفت: تاکنون تمامی نیروهای امدادی، نیروی انتظامی، فرمانداری و بخشداری منطقه با تلاش فراوان در حال جستجو در منطقه هستند، ضمن اینکه دو بالگرد از هوانیرو و هلال احمر در حال گشت زنی هستند تا ردی از این کارگر به دست آید.

فرماندار مسجدسلیمان اظهار داشت: در عملیات جستجو تیم های معروف به "آنست" مشغول هستند تا شاید با استفاده از سگ های زنده یاب ردی از این کارگر خارجی به دست آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز