خبرگزاری کار ایران

احداث دفاتر نمایندگی هلال احمر در 5 بخش رشت

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۷۴۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از ایجاد دفاتر نمایندگی هلال احمر در 5 بخش شهر رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا  مهدی ولی پور در مراسم تودیع و معارفه رییس هلال احمر رشت، بیان کرد: هلال احمر رشت با تعامل صورت گرفته و کمک فرماندار و بخشداران به زودی 5 دفتر نمایندگی علاوه بر شعبه مرکزی در رشت احداث می کند که بتواند پاسخگوی نیازهای جمعیت باشد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح  کرد:پیش از انقلاب 70درصد از دارایی و وقفهای هلال احمر توسط واقفین و خیرین صورت می گرفته اما در حال حاضر مسئله وقف و کمک مردم به هلال احمر کمتر شده که نشان از ضعف اطلاع رسانی و شناسایی اهداف این نهاد بزرگ خیریه به مردم است.

وی خاطرنشان کرد :هلال احمر باید با جذب خیرین و اعضای جوان و داوطلبان در لایه های اجتماعی نفوذ کرده و از ظرفیت و کمک های مردمی در رسیدن به نقطه مطلوب که همان توانمندسازی  مردم در زمان حوادث، آموزش عموم و تقویت امکانات و تجهیزات و داشتن نیروهای مجرب و متخصص است دست یابد . 

ولی پور با توجه با برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر در جذب اعضای جوان و داوطلب گفت: از هلال احمر رشت انتظار می رود با توجه به وجود ظرفیت های کافی و تلاش  بیشتر از قبل بتواند به سرانه مشخص شده در جذب اعضا پرداخته و تعامل بیشتری با داوطلبان و خیرین داشته باشد . 

وی افزود: استقلال ساختمان اداری شعبه رشت، مشخص شدن تکلیف پایگاه جاده ای رشت واقع در اسطلخ جان و انتقال آن به سراوان،ایجاد دفاتر نمایندگی در 5 بخش شهر رشت و تعامل بیشتر کارکنان و رییس شعبه با مسئولین شهرشتان از  برنامه های این شعبه است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت:شهر رشت در حال حاضر دارای 900 هزار نفر جمعیت است که یک شعبه قادر به پاسخگویی به نیازهای و برنامه های در دست اجرای پنج ساله هلال احمر نمی باشد. 

ولی پور ادامه داد:  ظرفیت های بالقوه زیادی در هلال احمر وجود دارد که باید با تلاش بیشتر و همکاری و همدلی کارکنان برای تحقق اهداف هلال احمر به صورت بالفغل در آید.

در پایان این مراسم از زحمات توحید شریعتی تقدیر و رضا سلیمی بعنوان سرپرست جمعیت هلال احمر رشت معرفی شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز