خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان:

هیچ اثری در جشنواره مطبوعات در زنجان بازبینی نشد/ جشنواره مطبوعات زنجان ایرادات اجرایی داشت

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۲۷۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هیچ اثری در جشنواره مطبوعات در زنجان بررسی،بازبینی و اعلام نظر نشده است.

به گزارش ایلنا  از زنجان ، ناصر مقدم امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری  پنجمین جشنواره موسیقی آوای امید در زنجان گفت:  این جشنواره  از روز جمعه در زنجان برگزار و اختتامیه آن در سالن هلال احمر زنجان 17 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

 مقدم ، با اشاره به ارائه 270 اثر در بخش تک‌نوازی و حضور 27 گروه در بخش گروه‌نوازی ،گفت:بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در این جشنواره از دو گروه سنتی و محلی در بخش گروه‌نوازی و تک‌نوازی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان زنجان 20 گروه شرکت کردند که 17 گروه در نهایت بازبینی و 9 گروه به بخش مسابقه راه یافته اند.

مقدم زمان اجرای این برنامه را از 20 تا 23 سوم شهریور ماه عنوان کرد و گفت: جشنواره ارزش نیز برای معرفی ظرفیت های استان به صورت استانی و همزمان با روز سینما مراسم اختتامیه برگزار می شود.

 به گفته این مسئول در زنجان، امسال نمایشگاه ناشران کتاب به همراه نمایشگاه مطبوعات در صورت تامین اعتبار،یازدهم تا 17 آبان ماه در زنجان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: بخش ویژه کتب خارجی نیز در این نمایشگاه ارائه می شود تا علاقه مندان نیازمندی های خود را تامین کنند.

مقدم با بیان اینکه این نمایشگاه برای برگزاری در کاسپین هنوز به نتیجه نرسیده است، افزود: در صورت عدم موافقت این نمایشگاه در مصلی زنجان برگزار می شود.

وی،  در پاسخ به سئوالی در خصوص جشنواره موسیقی آوای امید در زنجان، اظهار داشت: آثار رسیده به این جشنواره به این دلیل که حمایت و تشویقی برای هنرجویان شود،محدودیت بازبینی برداشته شد تا تعداد کثیری از مرحله مسابقه حذف نشوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: داور بخش پاپ جشنواره مشخص شده است تا در جشنواره حضور یابند.

وی، با اشاره به اینکه داوران این جشنواره در سطح ملی بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، گفت: هنوز  پوستر جشنواره را ندیده ایم و نظری ندارم.

 مقدم ، در ادامه خاطرنشان کرد: جشنواره مطبوعات از نظر شکلی بر اساس فراخوان انجام شد و از نظر اجرای ایرداتی به آن وارد است مثل همه فعالیت هایی که صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هیچ اثری در جشنواره مطبوعات در زنجان بررسی و اعلام نظر نشده است و همه آثار به داوران ارجاع داده شده است.

مقدم با بیان اینکه بازبینی آثار در زنجان صورت نگرفته بود، گفت: امسال معاونت مطبوعات گفته بود که دبیر جشنواره مدیرخانه مطبوعات استان زنجان باشد.

 این مقام مسئول در زنجان ، یادآور شد: همه اعضای هئیت خانه مطبوعات در جریان بودند و ورود آثار محرمانه نبود و این آثار باید در خانه مطبوعات جمع بندی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در امور اداری محرمانه نداریم مگر اینکه الزامات محرمانه داشته باشد.

 وِی، گفت: از همه اشکالات برگزاری جشنواره مطبوعات به عنوان متولی اصلی برنامه از همه عذرخواهی میکنم و عمدی نبوده است.

مقدم در پایان سخنان خود گفت : سه نفر داور داشتیم و فرقانی به عنوان رئیس هئیت داوران این جشنواره بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز