خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استان زنجان تاکید کرد:

ضرورت ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه امروز

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۶۸۷

معاون سیاسی- امنیتی استان زنجان بر لزوم حمایت از هنرمندان تاکید کرد و گفت: جامعه امروز نیازمند شور و نشاط اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سیدبیوک موسوی معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان شب گذشته(8 مرداد) در سومین جشن شایستگان فرهنگ و هنر استان زنجان اظهار کرد: استان زنجان مزین به لقب شور و سرور فاطمی است از این‌رو مسئولان باید برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی تلاش کنند.

وی با انتقاد از اینکه شور و نشاط اجتماعی کافی در این استان ایجاد نشده است، خاطرنشان کرد: متولیان فرهنگی استان بودجه لازم در حوزه فرهنگ و هنر را دارند بنابراین باید برای افزایش شادمانی در بین مردم تلاش کنند.

موسوی با بیان اینکه هنرمندان استان نیازمند حمایت های مادی و معنوی هستند، تصریح کرد: کارهای خوبی در بخش فرهنگ و هنر استان انجام شده است ولی بایستی تلاش ها را بیش از این کرد.

به گفته معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان 23 دستگاه متولی امور فرهنگی در کشور فعالیت می‌کنند و وضعیت فرهنگ و هنر استان زنجان در مقایسه با دیگر استان ها رضایت بخش است.

وی با بیان اینکه استان زنجان از ظرفیت فرهنگی و هنری بالایی برخوردار است،گفت: برخی از ضعف‌های استان در این حوزه به کمبود اعتبارات مربوط نمی شود و نیازمند برنامه ریزی مناسب در این زمینه هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان خواستار افزایش زمینه های فرهنگی و هنری در استان شد و افزود: با گسترش زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری آثار فاخری در استان تولید می شود.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته‌های تخصصی فرهنگی اقدام شایسته ای است که بسیاری از مشکلات حوزه های فرهنگی را شناسایی و برای حل آن راهکار ارائه می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز