خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای پنجم شهر شیراز خبر داد:

معرفی شهردار جدید شیراز در نخستین جلسه شورای پنجم

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۷۶۴

سخنگوی شورای پنجم شهر شیراز ضمن تأکید بر این نکته که 10 گزینه تصدی مقام شهرداری شیراز در این هفته معرفی می‌شوند، گفت: تعیین تکلیف وضعیت شهردار تا پیش از روی کار آمدن شورای جدید و آغاز به کار رسمی آن مشخص خواهد شد.

علی ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در فارس، افزود: به محض اینکه فرماندار محترم شهر شیراز آغاز به کار شورای جدید را اعلام کند، شورا در اولین جلسه رسمی خود شهردار را معرفی می‌کند.

وی توضیح داد: انتخاب شهردار از طریق روند از پیش اعلام شده و طبق برنامه‌های پیش‌گفته صورت خواهد گرفت؛ بدین‌ترتیب که از ۲۴ نفر کاندیدا، ده نفر در مرحله دوم از طریق اعلام برنامه‌های کلی خود در حضور تمامی اعضای شورای منتخب برگزیده می‌شوند و پس از انتخاب این ده نفر، در گام بعدی پنج‌نفر معرفی خواهند شد که موظف‌اند جزئیات برنامه خود را در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی اعلام کنند.

سخنگوی شورای پنجم شهر شیراز ضمن بیان این نکته که با توجه به اهمیت تاریخی، فرهنگی و مذهبی شهر شیراز ضرورت بررسی ریز برنامه‌های پنج کاندیدای نهایی بسیار با اهمیت است، اعلام کرد: همه اعضای شورا مصمم هستند تا پیش از شروع به کار رسمی، این فرایند را طی کرده تا در نخستین جلسه شهردار را معرفی کنند.

لازم به ذکر است از میان ۲۴ کاندیدای اولیه تصدی مقام شهرداری شیراز تاکنون کریم شورانگیز، سید مرتضی دستغیب و جمیله کریمی با اعلام بیانیه از کاندیداتوری خود انصراف داده‌اند؛ بنابراین تعداد گزینه‌های فعلی به 21 نفر کاهش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز