خبرگزاری کار ایران

در کارگروه بهداشت در کلاردشت مطرح شد؛

بررسی وضعیت بیماری تب‌کریمه‌کنگو در مازندران/ شناسایی موارد مشکوک در شهرهای نور، نوشهر، چالوس و کلاردشت

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۶۱۰

جلسه کارگروه بهداشت و سلامت در کلاردشت به منظور بررسی وضع بیماری تب کریمه کنگو در مازندران برگزار شد .

به گزارش ایلنا، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این جلسه با بیان اینکه در حال حاضر چند مورد مشکوک مبتلا به بیماری تب‌کریمه کنگو در نور ، نوشهر ، چالوس و کلاردشت شناسایی شده است، گفت: امکانات لازم برای پذیرش افراد مشکوک مبتلا به این بیماری در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی استان مهیا شده است .

اعرابی با اشاره به گردشگرپذیر بودن مناطق غرب مازندران در فصول بهار و تابستان افزود: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی ، دامپزشکی و استانداری؛ سم‌پاشی و ضد عفونی کردن دامداری‌های بالادست و پایین دست این مناطق انجام شد و تا چند روز آینده حمام ضد کنه نیز در نقاط مختلف ایجاد می شود .

 فرماندار کلاردشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حفظ سلامت عموم مردم در اولویت کاری قرار دارد، گفت: ریشه‌کن کردن بیماری تب کریمه کنگو مستلزم کمک همه مردم و نگاه ویژه مسئولان است .

به گفته صالحی با نظارت کامل بر مراحل کشتار دام در کشتارگاه‌های کلاردشت ؛ نگرانی برای تحویل گوشت سالم به مسافران و شهروندان وجود ندارد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز