خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفای کرمان؛

آب شرب سالم است و آلودگی آن تکذیب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۵۳۱

هر مسئول یا فردی که مسئله آلوده بودن آب شرب کرمان را مطرح کرده، مجرم است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان گفت: مسئله وجود آلودگی در آب شرب شهر کرمان کذب محض است.

به گزارش ایلنا از کرمان، طاهری افزود: تصور اینکه شرکتی که برای یک میلیون نفر و یا بیشتر آب تولید می‌کند سلامت آن را مدنظر نداشته باشد، تصوری واهی است.

وی تصریح کرد: در حالی که شرکت آب و فاضلاب استان تحت نظارت دانشگاه‌ علوم پزشکی آب مورد نیاز مردم را تامین می‌کند، آلودگی آن نمی‌تواند از نظر دانشگاه علوم پزشکی دور بماند.

طاهری با اشاره به مطرح کردن این مسئله به عنوان تشویش اذهان عمومی گفت: مطرح کردن این مسئله که صحت ندارد، جز خیانت به مردم چیزی نیست.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی همان گونه که بر سلامت نان نانوایی و گوشت قصابی نظارت دارد، بر تولید آب شرب استان نیز نظارت جدی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان افزود: شاید مردم در روز نان یا گوشت را مصرف نکنند، اما بالاجبار باید روزانه دو تا سه لیوان آب بنوشند و در شرایط آلوده بودن این آب، سلامت مردم در حجم بالایی به خطر می‌افتد.

طاهری تصریح کرد: آب کرمان سالم بوده و حرف‌هایی که درباره آلوده بودن و ناسالم بودن آن مطرح می‌شود، بی اساس و کذب است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که این شایعات بی اساس را مطرح می‌کنند، مجرم بوده و باید پاسخگوی مردم باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز