خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان مطرح کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت بخش‌خصوصی کمک به توسعه اقتصادی کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۵۷۷

استاندار زنجان گفت: در نظام اداری و مدیریت فعلی روح حاکم بر دولت توجه به بخش خصوصی و بهره مندی از پتانسیل های این بخش است تا بتوانیم شاهد توسعه پایدار در کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری استاندار زنجان در دیدار با مدیران اقتصادی و صاحبان صنایع اظهار کرد: تحقق و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی نیازمند برنامه ریزی است.

وی تکیه بر بخش خصوصی را لازمه توانمندسازی اقتصاد کشور اعلام کرد و گفت: در نظام اداری و مدیریت فعلی روح حاکم بر دولت توجه به بخش خصوصی و بهره مندی از پتانسیل های این بخش است تا بتوانیم شاهد توسعه پایدار در کشور باشیم.

به گفته استاندار زنجان در استان زنجان 2 هزار میلیارد تومان هزینه جاری بوده است که به صورت ناخواسته به استان تحمیل شده است.

مقام عالی استان با یادآوری اینکه هزینه یارانه ها در استان هم 540 میلیارد تومان است، تصریح کرد: درآمد استان در سال گذشته 667 میلیارد تومان بود.

درویش امیری با اشاره به اینکه برای رشد اقتصادی نیازمند برنامه ریزی هستیم، خاطرنشان کرد: نیروی متخصص و دانش لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.

وی به تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان و ثمرات آن هم اشاره کرد و با بیان اینکه طرح رونق اقتصادی هم در راستای توسعه کسب و کار در استان تشکیل شد، گفت: این اقدامات به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی و خروج از بن بست این واحدها انجام شد.

مقام عالی استان به مشکلات این واحدها با تامین اجتماعی، شبکه های بانکی و امور مالیاتی اشاره کرد و گفت: به کمک این کارگروه بسیاری از این مشکلات حل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز