خبرگزاری کار ایران

در مجتمع فرهنگی هنری علامه شوشتری؛

مراسم افتتاحیه سومین سینمای دیجیتال شوشتر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۶۴۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: شوشتر یکی از شهرهایی است که اگر بخواهیم، می‌توانیم هر ماه شاهد برگزاری برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های گوناگون فرهنگی و هنری باشیم و این کار ما را، به‌ عنوان متولیان فرهنگی استان، چند برابر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مراسم گفت: تلاش‌های سردار گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، سمالی فرماندار و محمدحسن کجبافی معاون فرماندار و مجموعه همکاران در اداره ارشاد شوشتر در مسیر فعالیت‌های فرهنگی و هنری قابل‌ستایش است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان با اشاره به وجود پتانسیل‌های بالای فرهنگی و هنری در شوشتر اظهار داشت: با استفاده از وجود مردم و پیشکسوتان فرهنگی، بایستی حلقه‌های مفقوده در این دو بخش را شناسایی کنیم. مجموعه‌ی اداره کل نیز حمایت‌های لازم را در راستای بروز و معرفی آن‌ها به مردم فراهم می‌آورد.

محمد جوروند گفت: شوشتر یکی از شهرهایی است که اگر بخواهیم، می‌توانیم هر ماه شاهد برگزاری برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های گوناگون فرهنگی و هنری باشیم و این کار ما را، به‌عنوان متولیان فرهنگی استان، چند برابر می‌کند. پس لازم است همه هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و پیشکسوتان، حمایت‌های خود را در این زمینه دریغ نکنند و در شکوفایی و پیشرفت هنر و فرهنگ در جامعه بکوشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با ابراز خوشحالی از همت همه مسئولین شهری در به انجام رساندن و توسعه فضاهای فرهنگی در شوشتر گفت: اگر همت همدلی و همیاری مسئولین و خدمتگزاران نظام و حمایت مردم فهیم شوشتر در انجام فعالیت‌های فرهنگی نباشد، نمی‌توانیم گام‌های بزرگ‌تری در راه توسعه‌ی شهر برداریم و لذا از همه عزیزانی که در به ثمر رسیدن این مهم در شوشتر تلاش کردند، قدردانی می‌کنم.

سردار گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تشکر از مدیرکل و معاونان اداره کل که نگاهی مثبت به شوشتر و حوزه فرهنگ و هنر در این شهر دارند گفت: در فصل جدید، شاهد فعالیت‌های زیادی مثل همین افتتاحیه‌ها خواهیم بود.

وی افزود: این مراکز فرهنگی و هنری سهم بسزایی در توسعه‌ی فرهنگی هنری جامعه خواهد داشت.

سهراب گیلانی با تقدیر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر که موفقیت‌های چشمگیر و بدیعی در عرصه‌های گوناگون فرهنگی و هنری در شهرستان داشته، گفت: ان‌شاءالله برنامه‌ها و پروژه‌های جدیدی در حوزه‌های مختلف جهت پیشرفت شهرستان تعریف شده و به همت همه‌ی مسئولین و مردم شوشتر آن‌ها را اجرایی خواهیم کرد تا هر ماه بتوانیم موفقیت و پروژه جدیدی برای مردم داشته باشیم.

محمدحسن کجبافی، معاون فرماندار شوشتر نیز در سخنانی از همت بلند و تلاش و توجه جدی مدیرکل و مجموعه اداره ارشاد شهرستان  به پاس خدمات فراوان و دارای کیفیت بالا تقدیر کرد.

در پایان این مراسم، از پیشکسوتان سینمایی شوشتر، کمال معطوف، احمد نجوایی، حسین نجف‌زاده و نیز از محمد کفایت مدیر بخش خصوصی به خاطر فعالیت‌های اثرگذارش تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز