خبرگزاری کار ایران

عصر امروز دوشنبه؛

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مرزهای شلمچه و چذابه بازدید می‌کند

سید رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به همراه رئیس سازمان حج و زیارت ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و برخی دیگر از مسئوالان استان، عصر امروز ۲۴ آبان از مرز شلمچه و چذابه بازدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، صالحی امیری، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت و محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، امروز از غرفه ها، موکب ها و هیئت های عزاداری که از طرف کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در این دو مرز مستقر شده اند، بازدید خواهند داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز ساعت ١٤:٣٠ وارد خوزستان می‌شود و در فرودگاه بین المللی اهواز مورد استقبال معاون سیاسی اجتماعی استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان استانی قرار می گیرد و پس از آن به مرز چذابه عزیمت می کند.

در این سفر قرار است آشپزخانه زائران حسینی که از سوی سازمان حج و زیارت در چذابه پیش بینی شده، با حضور صالحی امیری افتتاح و سپس از موکب شهدای منا، موکب ها و غرفه های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون های مساجد در این منطقه بازدید شود.

از دیگر برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازدید از مرز شلمچه است که در این منطقه از پایانه مرزی شلمچه و غرفه ها و موکب هایی که به نام ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون های فرهنگی هنری مساجد خرمشهر و آبادان ایجاد شده، بازدید می شود.

 

کد خبر : ۴۲۸۸۵۹