خبرگزاری کار ایران

به میزبانی رشت برگزار شد؛

نشست مشترک شهردار رشت و نمایندگان شرکت نورینکو چین پیرامون اجرای قطار شهری

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۹۴۱

نشست مشترک شهردار رشت و نمایندگان شرکت سرمایه‌گذار خارجی نورینکو چین پیرامون اجرای قطار شهری با محوریت تراموا در رشت برگزار شد.

به گزارش‌ایلنا از رشت، درنشست مشترک شهردار رشت و نمایندگان شرکت سرمایه گذار خارجی نورینکو چین پیرامون اجرای قطار شهری با محوریت تراموا، سید محمدعلی ثابت قدم با اشاره به اینکه در ماه‌های گذشته تفاهم نامه‌ای با وزارت دفاع در خصوص انجام پروژه مورد بحث برگزار کردیم، گفت: وزارت دفاع باتوجه به سابقه کار در این موضوع و ارتباطات داخلی و بین المللی توان اجرای این فرآیند را داشته و دارد.

 شهردار رشت با تصریح بر اینکه در متن این تفاهم نامه تأمین مالی ۳۴درصدی پروژه بر عهده وزارت دفاع گذاشته شده است، افزود: مابقی تعهدهای مالی بر عهده شهرداری رشت است.

وی ادامه داد: از طرفی اقدامات فنی، با محوریت وزارت دفاع و تایید راهداری با به کارگیری مشاورین و پیمانکاران اجرایی می شود.

 جی‌یان کوهانگ در این نشست با بیان اینکه پروژه‌هایی که این شرکت اجرا می‌کند فاینانس میان ایران و چین است، اظهار کرد: پروژه قطار شهری رشت ابتدا به سفارت چین معرفی و پس از آن وزرات خانه‌ها و بانک های مربوط مجوز لازم برای اجرای آن صادر کنند.

وی بیان داشت: پس از اخذ مجوزات لازم از سوی دو کشور ، این پروژه در الویت اجرا قرار خواهد گرفت.

 نماینده شرکت‌أسرمایه‌گذاری نورینکو با تصریح بر اینکه روند فاینانس توافقی میان ایران و چین توسط دو دولت صورت می‌گیرد، گفت:سود فاینانس بر اساس سود بانکی چین و دوره بازپرداخت آن ۱۵ ماهه است.

گفتنی است پروژه‌هایی نظیر قطار برقی تهران ، کرج ، گلشهر ، و مترو خط ۴ تهران و جمعی دیگر از پروژه های مرتبط با مترو تهران ، از فعالیت‌های شرکت نو رینکو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز