خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بانه عنوان کرد:

بانه رکورددار مسافر نوروزى در استان کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۹۰۰

فرماندارشهرستان بانه با اعلام اینکه این شهرستان امسال ١٠١ هزار نفر مهمان نوروزى در ایام تعطیلات از سراسر کشور داشته است، گفت: امسال نیز شهرستان بانه با بیشترین تعداد مسافر نوروزى رتبه اول استان کردستان را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا، محمد فلاحى با اشاره به اسکان ١٠١ هزار مسافر نوروزی در مراکز اسکان شبانه سطح شهرستان، بانه را اولین شهر استان کردستان به لحاظ اسکان و پذیرایی مسافر نوروزى خواند.

وى افزود:  شهرستان بانه امسال با هفت هتل، هفت مهمانپذیر یک سالن ورزشى، ٢٨ واحد آموزشى در قالب ١٨٤ کلاس درس و حدود ١٠٠ واحد استیجاری، در تعطیلات عید پذیراى مهمانان نوروزى بوده است.

فلاحی با اعلام اینکه شهرستان بانه امسال ١٠١ هزار نفر مهمان نوروزى در ایام تعطیلات از سراسر کشور داشته است گفت: امسال نیز شهرستان بانه با بیشترین تعداد مسافر نوروزى رتبه اول استان کردستان را به خود اختصاص داد.

فرماندار بانه گفت: وجود مراکز تجارى متعدد، طبیعت کوهستانى و دست نخورده شهرستان و مناظر دیدنى و بکر و از همه مهمتر مردم خونگرم و مهمان نواز بانه،  باعث روى آوردن سیل عظیم مسافران در ایام سال خصوصا در تعطیلات به این شهرستان شده است.

بانه رکورددار مسافر نوروزى در استان کردستان

فلاحى با اشاره به بازدید مرتب اعضا ستاد خدمات سفر در ایام تعطیلات نوروز از کلیه مراکز تهیه و توزیع غذا در سطح شهرستان گفت: یک واحد فروشگاه مواد غذایی و یک رستوران به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتى در ایام تعطیلات نوروز امسال پلمپ شدند.

وى در پایان ضمن تشکر از کلیه اعضا ستاد خدمات سفر شهرستان به جهت نظم دهى اسکان مسافران نوروزى و خدمات مناسب و درخور مسافران، نسبت به خدمات بهتر و مناسبتر به مهمانان و گردشگران در آینده اظهار امیدوارى کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز