خبرگزاری کار ایران

شهردار کلاچای خبر داد:

اختصاص 3 میلیارد ریال به طرح های سالم سازی دریا در این شهر

asdasd
کد خبر : ۳۹۰۲۷۰

حسین بائوج لاهوتی گفت: اهتمام ما بر این است تا شرایط و بسترهای لازم برای استقبال و افزایش میزان ماندگاری گردشگر در این شهر را فراهم کنیم.

به گزارش ایلنا از لنگرود، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان صبح امروز در جریان بازدید از طرح های سالم سازی دریا در شرق گیلان در جمع خبرنگاران گفت: در ایام تعطیلات مسافران بسیاری از طرح های سالم سازی دریا استقبال کردند.

یونس رنجکش تصریح کرد: استقبال این همه مسافر و گردشگر طی این مدت، موید ایجاد زیرساخت های مناسب برای مردم بوده است.

وی افزود: همه طرح های سلامت دریا در استان فعال است، ضمن اینکه بخشی از مطالبات ناجیان غریق نیز پرداخت شده و آنان با انگیزه مضاعف وارد میدان شده اند.

رنجکش تصریح کرد: از خرداد ماه امسال تاکنون 9 نفر در سواحل استان آن هم در خارج از طرح های سالم سازی جان خود را از دست داده اند.

حسین بائوج لاهوتی شهردار کلاچای نیز در این بازدید از اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار طی امسال برای اجرای طرح های سالمسازی دریا در این شهر خبر داد و گفت: اهتمام ما بر این است تا شرایط و بسترهای لازم برای استقبال و افزایش میزان ماندگاری گردشگر در این شهر را فراهم کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز