خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد:

فعالیت چشمگیر سینماههای مازندران در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۴۷۵

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از استقبال خوب مردم و مسافران از سینماههای استان خبر داد و گفت: سینماههای مازندران فعالیت چشمگیری در ایام تعطیلات نوروز داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛احد جاودانی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری  اظهار داشت: بیش از 30 هزار نفر از فیلم های سینما در ایام تعطیلات نوروز دیدن کردند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: از برنامه های فرهنگی امسال اجرای فیلم های سینمایی درسینماهای استان بود که  خوشبختانه  استقبال خوبی در این زمینه صورت گرفت.
 احد جاودانی با بیان اینکه اکران فیلمهای سینمایی از جمله برنامه های فرهنگی در ایام نوروز بوده است: افزود: سینماهای سپهر ساری،بهمن بهشهر، بهمن آمل،آزدی بابل، شقایق بابلسر،جهان نمای چالوس، مجتمع فرهنگی هنری قائم شهر، ،مجتمع  فرهنگی و هنری پیامبر اعظم نور، مجتمع فرهنگی و هنر ی الغدیر جویبار،و شقایق نوشهر فیلم های سینمایی مذکور را به روی پرده سینما به نمایش گذاشتند.
وی افزود: فیلم  های" من سالوادور نیستم"، "کوچه بی نان" ، "بیداری"، "خشم و هیاهو"، "شیفت شب " از جمله فیلم هایی بودند که بیشترین اکران را بر روی پرده سینما به خود اختصاص داند.
 

جاودانی به اجرای سه جنگ بزرگ شادی و 10 نمایش طنز خیابانی، اجرای برنامه‌های نمایشی در 8 نقطه از سواحل و پارک‌های شهرها، اجرای 12 برنامه موسیقی صحنه‌ای، برگزاری 6 برنامه زنده سنتی و 8 برنامه زنده موسیقی بومی در شهرهای مختلف استان در راستای برنامه‌های فرهنگی هنری نوروز امسال  اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز