خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری استان زنجان خبرداد:

برگزاری شب خاطره غواصان دریادل در زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۶۹۸

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: شب خاطره غواصان دریادل (29 بهمن) در حسینیه هیات رزمندگان اسلام زنجان با حضور جمعی از سرداران دوران دفاع در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمدرضا اسماعیلی، رئیس حوزه هنری استان زنجان امروز (24 بهمن) در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غواصان دریادل شب خاطره غواصان دریادل در زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه خلاء و کمبودهایی در برنامه‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی و ضرورت ظهور و بروز آن در دیار غواصان دریادل احساس می شود، افزود: به منظور تبیین این مهم برنامه‌های شب خاطره، آثار هنری، نقاشی دیواری و ... می تواند در این زمینه موثر باشد.

به گفته اسماعیلی، این مجموعه تلاش می کند با برگزاری شب خاطره غواصان دریادل در سطح ملی با حضور سردار علی اکبر پورجمشیدی، سردار اوصانلو، فرمانده قرارگاه شمال غرب کشور، سردار عباسی اولین فرمانده زنجانی، سردار منصور عزتی فرمانده سابق دانشکده افسری سپاه به عنوان میهمانان خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه بیان خاطره و سختی های غواصی با حضور حاضران در این عملیات ها در این همایش مورد تاکید است، گفت: سردار ارجمندفر مسوول عملیات نیروی زمنی سپاه، سردار ناصر بیات، از دیگر میهمانان این برنامه خواهند بود.

این مقام مسوول یادآور شد: تشریح جریان غواصی توسط سرداران زنجانی از اهداف برگزاری این همایش است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با ابراز امیدواری برای تداوم این برنامه در سنوات آینده، اظهار کرد: نسبت به تبلیغ و روشنگری عمومی جهت جریان سازی برای این مساله همت کنیم.

وی با بیان اینکه در این شب خاطره تلاش می شود غواصان بازمانده از جنگ تحمیلی در نشستی صمیمانه گپ و گفتی داشته باشند، گفت: تعداد شهدای غواص دفاع مقدس 72 غواص است.

این مقام مسوول تصریح کرد: شب خاطره غواصان دریادل (29 بهمن) ساعت 20 در حسینیه هیات رزمندگان اسلام در بلوار 22 بهمن زنجان برگزار می شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان از اجرای تئاتر مردمی بانوی نور با نگاهی به زندگی حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) همزمان با ایام فاطمیه در زنجان خبر داد.

محمدرضا اسماعیلی، رئیس حوزه هنری استان زنجان تئاتر مردمی بانوی نور به مناسبت ایام فاطمه برای نخستین بار در زنجان با حضور هنرمندان زنجانی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشنامه به قلم محمد باقر نباتی مقدم از نویسندگان مطرح کشوری نوشته شده است، خاطرنشان کرد: امیر نعمتی کارگردان این نمایشنامه است.

اسماعیلی ادامه داد: در این نمایشنامه زندگی حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و فضایل اخلاقی ایشان به صورت تاریخی تا شهادت ایشان به روی صحنه می آید.

وی به ایفای نقش 40 بازیگر در این نمایش اشاره کرد و گفت: 60 نفر با عوامل اجرایی در این نمایش حاضر خواهند بود.

اسماعیلی هدف از این برنامه را نشان‌دادن بخش‌های زندگی این بانوی بزگوار اعلام کرد و گفت: در بخش نمایش، پرداختن به زندگی ائمه سختی ها خود را دارد که می‌تواند گامی در معرفی شخصیت ایشان باشد.

به گفته رئیس حوزه هنری استان زنجان، توجه جدی مخاطب محوری در این نمایش مورد تاکید است و تلاش می شود همه مردم به تماشای این نمایش بیایند و 80 میلیون تومان برای اجرای این نمایش هزینه شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: تئاتر مردمی بانوی نور از(8 اسفند) به مدت پنج روز در ساعت 19 در سالن هلال اکران می شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه تئاتر مردمی بانوی نور امسال در سطح زنجان اجرا می شود و سنوات آینده در سطح ملی اجرا خواهد شد، گفت: امید می رود با تبلیغات مناسب و آماده سازی بستر مناسب، مردم از این نمایش استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز