خبرگزاری کار ایران

امام جمعه فشافویه:

خداوند احسان انسان محسن را هیچ‌وقت ضایع نمی‌کند

نماز باشکوه جمعه این هفته حسن‌آباد به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین استیری در مصلای امام(ره) این شهر برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امام‌جمعه حسن‌آباد در خطبه اول نماز با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، به تشریح روایات و تبیین فلسفه آیات قرانی درباره اهمیت احترام و کمک مومنان به یکدیگر پرداخت و گفت: آن کسی که کار نیکو انجام دهد خداوند احسان انسان محسن را هیچ‌وقت ضایع نمی‌کند بلکه نگه می‌دارد و می‌پروراند.

حجت‌الاسلام و المسلمین استیری افزود: اینکه چشم را از نگاه حرام نگه داشتید، خداوند این را نگه می‌دارد، می‌پروراند و به انسان باز می‌گرداند.

خطیب‌جمعه حسن‌آباد در خطبه دوم نماز با اشاره به سال‌روز کشف حجاب رضاخانى گفت: بى‌تردید از پلیدترین ترفندهاى دشمنان اسلام، توطئه کشف‌حجاب بود که در تاریخ معاصر میهن ما به شکل رسمى و قانونى اتفاق افتاد.

وی تاکید کرد: مسأله بدحجابى امروز به عنوان یک معضل در جامعه به‌خصوص در کلانشهرهاى کشور مطرح است. به نظر مى رسد با وجود همه تأکیداتى که در این زمینه صورت گرفته اما هنوز مسأله بدحجابى و آسیب‌ها و معضلاتى که براى جامعه به وجود مى‌آورد، به صورت صحیح تبیین نشده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین استیری ادامه داد: امروزه برخى فعالیت‌هاى بى‌حجابى در کشور به صورت سازمان یافته، ارزش‌هاى انقلابى و اسلامى را هدف قرار داده اند. دشمنان با سرمایه‌گذارى فراوان و ایجاد و راه‌اندازى شبکه‌هاى ماهواره‌اى و اینترنتى مخرب به صورت ۲۴ ساعته براى سست کردن ارزش‌ها و بى‌عفتى جوانان، مرد و زن جامعه در حال ساختن و پخش برنامه هستند.

وی ضمن تبریک سالروز ولادت امام‌حسن عسکرى(ع) و گرامیداشت قیام 19 دی، سال‌روز رحلت حضرت‌معصومه(س) را نیز تسلیت گفت و اظهار داشت: حضرت معصومه(س) داراى شخصیتی رفیع و والامقام است طورى‌که ائمه طاهرین(ع)از این بانو، با جلالت و تکریم یاد کرده‌اند و حتى پیش از ولادت آن حضرت، بلکه پیش از ولادت پدر بزرگوارش، نام او بر لسان بعضى از ائمه(ع) آمده و از مقام والاى او سخن گفته‌اند.

کد خبر : ۴۴۵۲۱۵