خبرگزاری کار ایران

با حضور امام جمعه برگزار شد؛

جلسه هماهنگی ویژه برنامه های دهه فجر در بخش فشافویه

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۶۱۴

جلسه هماهنگی ویژه برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در بخش فشافویه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این جلسه که حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی استیری، امام جمعه، سیدکاظم می‌ری آشتیانی، شهردار، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسای شورای اسلامی شهر، بخش، ادارات و دهیاران بخش فشافویه نیز حضور داشتند، مهندس محمد صالح ضیایی، بخشدار فشافویه با گرامیداشت این ایام بر پیروی از خط ولایت فقیه و عمل به فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرد. 

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال در سطح بخش فشافویه بر اطلاع رسانی گسترده از نحوه اجرای این برنامه‌ها و همچنین حضور گسترده مردم بخش در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن تاکید کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین استیری، امام جمعه بخش فشافویه نیز در سخنانی با گرامیداشت حماسه نهم دی، این روز را روز بصیرت مردم عنوان کرد و گفت: نقش مردم در خلق این حماسه انکارناپذیر است و این حماسه، اتحاد و یکپارچگی بیشتر مردم را بدنبال داشت. 

سروان سامی، فرمانده حوزه مقاومت شیخ کلینی حسن آباد نیز به تشریح ویژه برنامه‌های بسیج در دهه فجر امسال پرداخت. 

به گفته وی، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نورافشانی و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از جمله این برنامه هاست.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز