خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد زنجان به ایلنا خبرداد:

20 فیلم فجر در سینما بهمن زنجان اکران می شود/ اختصاص بودجه 150 میلیون تومانی برای ساخت سینما

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۸۹۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اکران ۲۰ فیلم از فیلم های جشنواره فیلم فجر به مناسبت دهه فجر در زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در زنجان، گفت: بنا به بررسی های انجام شده 20 فیلم از فیلم های جشنواره فجر از ( 15 تا 25 بهمن) در سیما بهمن زنجان اکران می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان زنجان، با اشاره به اینکه هر روز 2 فیلم با 2 سانس اکران می شود، خاطر نشان کرد: فروش بلیت به صوت اینترنتی و بسته ای است.

مقدم با اشاره به اینکه اکران این فیلم ها همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر خواهد بود، ادامه داد: در این ایام 20 فیلم منتخب که سودای سیمرغ دارند، اکران می شود.

به گفته وی، اکران فیلم های فجر در سانس های ساعت 14، 16، 18 و 20 به اکران درمی آید و علاقمندان می توانند به صورت اینترنتی نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

20 فیلم فجر در سینما بهمن زنجان اکران می شود/ اختصاص بودجه 150 میلیون تومانی برای ساخت سینما

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان زنجان از برگزاری مراسم افتتاحیه برای اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در زنجان خبر داد و افزود: سینما بهمن زنجان ظرفیت 230 نفری دارد و با اکران این فیلم ها 460 نفر ظرفیت بیننده وجود دارد.

این مسئول فرهنگی در استان زنجان،  به نبود سینما در زنجان اشاره کرد و گفت: در این راستا گام هایی برداشته شده است که تبدیل فرهنگسراها به سینما یکی از این راهکارهاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، همچنین با یادآوری اینکه تبدیل فرهنگسرا به سینما در شهرستان ها هم اجرایی خواهد شد، گفت: این اقدام نیازمند طی پروسه های اداری و صدور مجوز است که با حضور دستگاه هایی همچون اداره راه و شهرسازی، آتش نشانی و شهرداری اجرایی می شود.

مقدم به تبدیل فرهنگسرای کوثر زنجان به سینما و توافقات انجام شده در این زمینه اشاره کرد و افزود: نبود امکانات اولیه، مشکلات ورود و خروج و استحکام بنا در کنار مشکلات سند مالکیت فرهنگسرای کوثر در این زمینه مشکلاتی را ایجاد کرده است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، در پایان سخنان خود به مراحل ساخت سینمای خصوصی در زنجان و مشکلات ناشی با شهرداری اشاره کرد و گفت: وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای رونق صنعت سینما، 150 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز به صورت بلاعوض پرداخت می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز