خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اربعین استان گلستان خبر داد:

اعزام 250 خادم از استان گلستان به کربلا معلی

رئیس ستاد اربعین استان گلستان از اعزام 250 خادم اربعین حسینی از استان گلستان به کربلای معلی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در دیدار خادمین موکب گلستان در کربلا معلی با نماینده ولی فقیه در استان گفت: با توجه به فعالیت‌های تروریستی عراق حساسیت‌ها طی چند سال گذشته بیشتر شده ولی با اعلام وزارت کشور امسال استان‌ها می‌توانند در کربلای معلی خدمات رسانی کنند.
 
"علی اصغر طهماسبی" بیان کرد: در سفری به عراق از نزدیک با سفارت خانه و مسئولان منطقه‌ای ملاقات داشتیم و بعد از چندین بازدید، بهترین مکان را برای موکب گلستان در نظر گرفتیم که شامل سوله ورزشی با تمام امکانات گرمایشی، سرمایشی و سرویس‌های بهداشتی است.
 
طهماسبی خطاب به زائران گلستانی که آماده حضور در عراق می‌شوند گفت: شما خادم زائران حسینی هستید و فرقی نمی‌کند که زائران از کدام کشور و با کدام زبان آمده‌اند.
 
طهماسبی با تاکید بر این که شما خادمین باید با اخلاق و رفتار خود معرف اسلام و تشیع باشید، افزود: ما تیم 250 نفره‌ای را برای سرویس‌دهی به زائران اعزام می‌کنیم، ممکن است زائران در ساعت‌های مختلف شبانه روز به محل موکب برسند و شما باید در تمام ساعات، آماده خدمات رسانی باشید.
 
وی تصریح کرد: خدا را شکر جمهوری اسلامی اشرافیت کاملی بر منطقه و کشور عراق دارد و هرگونه فعل و انفعال در این کشور را زیر نظر داشته و تعامل بسیار خوبی بین نیروهای امنیتی دو کشور جهت برگزاری مراسم باشکوه اربعین حسینی وجود دارد.

کد خبر : ۴۲۵۹۱۵