خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام مطرح کرد:

هماهنگی مناسبی بین مسئولان ارشد استان ایلام برقرار است

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۸۳۴

استاندار ایلام در دیدار با مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور، هماهنگی بین مسئولان ارشد استان را مناسب توصیف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمدرضا مروارید در دیدار با ابراهیم شوشتری مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور با ذکر مصادقی از هماهنگی‌های فی مابین مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای استان، اظهار داشت: هماهنگی مناسبی بین مسئولان ارشد استان برقرار است و از این ظرفیت برای توسعه استان بهره‌برداری لازم به عمل می‌آید.

وی همچنین گفت: چنانچه بین مسئولان ارشد استان نیز اختلاف نظری وجود داشته باشد، با سعه صدر و تبادل نظر اختلافات را برطرف می کنند.

استاندار ایلام اضافه کرد: امروز در فضای حقیقی و مجازی استان ایلام، توسعه استان محور اصلی است.

مروارید در بخشی دیگر از اظهارات خود، به موضوع اربعین پرداخت و گفت: از ابتدای برگزاری مراسم اربعین در کربلا معلی و اعزام زائرین ایرانی به این مراسم، سال به سال شمار زائران در حال افزایش بوده است.

وی ابراز داشت: در سنوات گذشته مشکلات زیادی در زمینه مدیریت اعزام زائرین به کشور عراق داشتیم، اما خوشبختانه با برنامه ریزی مناسب و اقدامات لازم، مشکلات به حداقل ممکن رسیده اند و امکانات و زیرساخت های مناسبی در مهران تدارک دیده شده است.

مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت کشور نیز در این دیدار اظهار داشت: مجموعه حراست از وسعت و دامنه کاری زیادی برخوردار است.

ابراهیم شوشتری ابراز داشت: حفظ سرمایه های انسانی دستگا‌ه‌های اجرایی از اهم وظایف حراست است.

وی گفت: نباید نیروهای انسانی در سازمان ها به مشکل برخورد کنند و خدای نکرده به سمت فساد گرایش پیداکنند چون نیروهای انسانی سرمایه‌های سازمان ها هستند که نظام برای تربیت آنها هزینه پرداخت کرده و وظیفه حراست مراقبت از این سرمایه است.

شوشتری همچنین به دیدار خود از استان ایلام اشاره کرده و اظهار داشت: در این مدت با تعدادی از فرمانداران، شهرداران و مدیران میانی استان دیدار نموده ام و دیدار از پایانه مرزی و دیدار با مسئولان شهرستان مهران نیز جزءبرنامه‌های سفر اینجانب به استان ایلام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز