خبرگزاری کار ایران

رئیس‌ستاد اربعین حسینی گلستان:

مشکلی برای اعزام و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی نداریم

معاون‌سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در فاصله سه هفته مانده به اربعین، آماده اعزام و پذیرایی از زائرین گلستانی هستیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی‌استانداری گلستان، "علی اصغر طهماسبی" در هفتمین جلسه ستاد اربعین حسینی استان اظهار کرد: مسئولیت ستاد اربعین کشور برعهده معاون امنیتی وزیر کشور و در استان‌ها به عهده معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی است، ضمن اینکه ما جلسات این ستاد را از حدود 4 ماه پیش آغاز کرده و هم اکنون با توجه به مدت زمان باقی‌مانده به اربعین، جلسات را به صورت فشرده‌تر و هفته‌ای دو بار برگزار می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: 34 عنوان فعالیت در ستاد هماهنگی اربعین استان توسط کمیته‌های ذیل ستاد انجام شده و در دست پیگیری است و معتقدیم در کنار این وظایف سازمانی، همه ما موظفیم با کمک به این ستاد و خدمت رسانی به زائران اربعین، به وظیفه دینی و شرعی خود عمل کنیم.
 
رئیس ستاد هماهنگی اربعین حسینی استان بیان کرد: موکب استان گلستان واقع در منطقه حی‌العباس کربلا در مساحتی 5 هزار متری که 3200 متر آن مسقف است و در مکانی مناسب آماده پذیرایی شبانه‌روزی از زائران اباعبدالله الحسین است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه با توجه به زمان باقی مانده به مراسم اربعین، خواستار همکاری هر چه بیشتر فرمانداران، بخشداران و دستگاه‌ها با ستاد هماهنگی اربعین استان و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در این خصوص شد.
 
طهماسبی همچنین از ثبت نام 9هزار نفر و صدور ویزای 7 هزار نفر از زائرین گلستانی اربعین حسینی خبر داد و گفت: 600 دستگاه اتوبوس از استان گلستان آماده انتقال زائرین گلستانی به مرز مهران است.

کد خبر : ۴۲۴۸۱۶