خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

نمایندگان مجلس دهم پروژه راه‌آهن غرب را به فرجام برسانند

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۲۸۶

استاد دانشگاه کرمانشاه گفت: تمام امید ما این است که نمایندگان آینده این استان در بهارستان پروژه راه آهن غرب را به فرجام برسانند و بیشتر از این اجازه وقت کشی به این طرح عظیم ندهند.

"علی کرمی" از اساتید دانشگاه و فعالان رسانه‌ای در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه اظهار کرد: امید است که سال 95 سال رشد اقتصادی برای کشور و خروج از تنگناهای به وجود آمده توسط برخی از بی فکری ها باشیم.

این فعال رسانه ای تاکید کرد: سال 93 و 94 برای مردم ایران به ویژه مردم کرمانشاه به علت مشکلات فراوان همانند تحریم ها و رکود اقتصادی به سختی گذشت.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه سیاست های دولت یازدهم در بلندمدت می تواند راهگشای این همه مشکل در کشور شود، عنوان کرد: تیم دولت یازدهم با تجربیاتی که از دولت‌های گذشته به دست آورده می تواند به بهترین وجه وضعیت موجود را تغییر دهد، البته این تغییر نیازمند همراهی مردم و نخبگان جامعه است.

کرمی در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه سال جاری نیز اشاره داشت و گفت: همگان دیدیم که انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه دو مرحله‌ای شد و تنها "عبدالرضا مصری" و " سیدقاسم جاسمی" توانستند در مرحله اول به بهارستان راه یابند و نفر سوم در انتظار آرای مردم برای ورود به مجلس است.

این فعال رسانه ای تاکید کرد: به هر حال سه نفر از حوزه انتخابیه کرمانشاه به مجلس راه پیدا خواهند کرد و امیداریم که این سه بتوانند در کنار هم مشکلات بیشمار کرمانشاه را حل کنند.

وی به برخی از مشکلات این استان اشاره کرد و افزود: شاید بعد از بیکاری در کرمانشاه، بزهکاری و ناهنجاری های اجتماعی و رفتاری دیگر معضلات این خطه از ایران اسلامی باشد.

این استاد دانشگاه در ادامه به تعطیلی و یا نیمه کاره ماندن برخی از پروژه ها در استان اشاره داشت و گفت: متاسفانه هیچکدام از نمایندگان دوره نهم استان کرمانشاه نتوانستند بسیاری از پروژه های مهم و مادر را در این استان به سرانجام برسانند. پروژه راه آهن غرب نیز یکی از این پروژه های ناکام در استان بود که این دوستان نتوانستند آن را به سرانجام برسانند و این نشان از قدرت بسیار پایین چانه زنی و پیگیری این دوستان دارد.

این فعال رسانه‌ای تاکید کرد: تمام امید ما این است که نمایندگان آینده این استان در بهارستان پروژه راه آهن غرب را به فرجام برسانند و بیشتر از این اجازه وقت کشی به این طرح عظیم ندهند، زیرا هرچه دیرتر صدای صوت قطار در کرمانشاه شنیده شود، باید گفت که اقتصاد این خطه عقب‌گرد کرده است.

کرمی در پایان گفت: تاسف بارتر اینکه کرمانشاه تنها کلانشهر در دنیاست که از داشتن راه آهن محروم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز