خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

تفاهم طلایی با دو نماینده تهران برای نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها / این کار توهین به شوراست

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۸۹۶

در جلسه غیرعلنی روز یکشنبه شورای شهر تهران، آقای طلایی گزارشی داد که بر اساس آن دوتن از نمایندگان تهران در مجلس عهده‌دار نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها هستند.


عضو شورای شهر تهران گفت: دخالت نمایندگان مجلس در انتخابات شورایاری‌ها از نظر ماهوی و قانونی ایراد دارد.

غلامرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره گفت: آقای طلایی با دوتن از نمایندگان تهران تفاهمی مبنی بر نظارت این افراد بر انتخابات شورایاری‌های شهر تهران داشته‌اند.

وی تصریح کرد: ‌نمایندگان مجلس راسا و با شخصیت حقیقی خود نمی‌توانند، چنین کاری کنند و در صورتی که بخواهند به عنوان نماینده مجلس در جایی حضور داشته باشند، باید از طرف مجلس ماموریت داشته باشند.

انصاری با تاکید براینکه دلیلی برای دخالت مجلس در انتخابات شورایاری‌ها وجود ندارد، اظهارکرد: شورایاری نهادی مرتبط با شورای شهر است و شورای شهر نیز پارلمانی محلی است که می‌تواند راسا بر کار زیر مجموعه‌های خود نظارت کند.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی وظیفه دارد به مسائل کلان و ملی بپردازد و دخالت نمایندگان تهران در امر انتخابات شورایاری‌ها توهین به مجلس و شورای شهر تهران است.

وی اظهارکرد: در جلسه غیر علنی روز یکشنبه شورای شهر تهران آقای طلایی گزارشی داد که بر اساس آن دوتن از نمایندگان تهران در مجلس عهده‌دار نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها هستند.

انصاری افزود: در این جلسه مصوب شد؛ نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها طبق روال گذشته و با نظارت شورای شهر تهران انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز