خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان

اختصاص ۷۴ درصدی اعتبارات فصل دوم و پنجم دستگاه‌های عضو کارگروه فرهنگی

مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه ۱۲۶ برنامه در شورای برنامه‌ریزی و کارگروه فرهنگی با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تصویب شده است، گفت: ۷۴ درصد این اعتبارات تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مسیح اله سلطانی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان زنجان اظهار کرد: افزایش سرمایه اجتماعی از برنامه‌هایی‌ست که توسط آینده‌پژوهان ایران انجام شده است.

وی با یادآوری اینکه از ۱۶۹ موضوع مهم سال جاری ۱۰۰ موضوع به عنوان موضوع با اهمیت تعیین شد، ادامه داد: پس از بررسی‌های کار‌شناسی مسائل مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی، نزاع سیاسی و سرمایه اجتماعی به عنوان مهم‌ترین موضوعات مشخص شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه استان زنجان در بخش سرمایه‌های اجتماعی در جایگاه مناسبی قرار دارد، تصریح کرد: علیرغم این مسائل همت و تلاش مسئولان به سرمایه‌های اجتماعی استان لازم است.

وی همچنین وضعیت اعتبارات فصل دوم و پنجم دستگاه‌های عضو کارگروه فرهنگی استان را مورد بررسی قرار داد و تصریح کرد: برای ۱۲۶ برنامه فرهنگی که در کارگروه فرهنگی و اجتماعی و شورای برنامه ریزی به تصویب رسیده است ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

سلطانی از تخصیص ۷۴ درصدی این اعتبارات خبر داد و افزود: از ۱۲۶ برنامه مورد پذیرش، ۳۴ برنامه در حوزه جوانان است و ۱۰۰ میلیون اعتبار نیز در حوزه مقابله با آسیب‌ها و افزایش سرمایه اجتماعی و ۱۵۰ میلیون تومان در حوزه توانمندسازی تشکل‌های مردم نهاد تخصیص یافته است.

کد خبر : ۳۲۲۳۴۳