خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم سیاه جامگان

پرسپولیس شایسته پیروزی بود

سرمربی تیم سیاه جامگان گفت: متاسفانه بازیکنان ما در جریان مسابقات هنوز به خودباوری نرسیده و جسارت کافی را ندارند.

به گزارش ایلنا از مشهد، فرهاد کاظمی پس از شکست 2 بر یک تیم سیاه‌جامگان مقابل پرسپولیس گفت: این برد حق پرسپولسی بود و باید به دلیل این پیروزی و بازی خوب به این تیم تبریک گفت.

وی افزود: متاسفانه بازیکنان ما در تمرین و مسابقه شرایط کاملا متفاوتی دارند، تیم سیاه جامگان خود باوری و جسارت کافی را ندارد و نه تنها در این بازی بلکه در برخی از دیدارهای دیگر نیز دچار اشتباهات فاحش می‌شوند.

کاضمی ادامه داد: ما باید این شکست را جبران کرده و به جمع بالانشین‌های جدول اضافه شویم و با توانی که در تیمم وجود دارد این اتفاق خواهد افتاد، اگر من چنین ادعایی می‌کنم دلیلش این است که تیم ما امتیازی دارد که خیلی از تیم‌ها ندارند و آن هم هواداران خونگرم ما هستند که از دقیقه یک تا دقیقه 90 از تیم خود حمایت می‌کنند و حتی امروز با اینکه بسیار بد بازی کردیم از تیم‌شان حمایت کردند.

کاظمی خاطرنشان کرد:   پرسپولیسی‌ها 2 سانتر انجام دادند و بازیکنان ما به جای آنکه پرس انجام دهند، عقب کشیدند. به هر حال حل این مشکلات نیاز به زمان دارد، شاید بتوان در 10 روز تاکتیک را در یک تیم جا انداخت اما مهم‌تر این است که شجاعت را در بین بازیکنان‌مان جا بیندازیم،.

وی تأکید کرد: بازیکنان ما باید باور کنند که می‌توانیم همه تیم‌ها را ببریم. بازیکنان جوانی داریم و یک جوان هم پتانسیل بالایی دارد و باید از آن استفاده کند. من می‌گفتم در یک فضای خاص توپ‌گیری کنید اما آنها در فضایی دیگر این کار را می‌کردند.

سرمربی سیاه‌جامگان در مورد عملکرد اشکان خورشیدی داور بازی، گفت: داور مسابقه عالی سوت زد و من به جامعه داوری تبریک می‌گویم.

کد خبر : ۳۱۵۲۴۴