خبرگزاری کار ایران

نمی‌توانیم برای تیم‌های بی اسپانسر هزینه کنیم؛

جهانی‌فر: هشدارهای لازم را درباره فوتسال بانوان پرسپولیس داده بودیم!

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۳۳

به بازیکنان غیربومی این تیم هم اعلام کرده بودیم با توجه به شرایط فعلی بهتر است به شهر خودشان بازگردند که برخی از آنها از قبول این حرف امتناع کردند و هنوز در مشهد هستند.

سرپرست هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: نمی‌توانیم هزینه‌هایی را که باید برای هیات انجام دهیم را برای تیم‌هایی که اسپانسر ندارند هزینه کنیم.

به گزارش ایلنا، محمد جهانی‌فر با اشاره به اوضاع نامساعد تیم فوتسال بانوان پرسپولیس مشهد گفت: متاسفانه از روز اول پیش‌بینی این اتفاقات را درخصوص اسپانسر این تیم می‌کردیم و هشدارهای لازم را هم به بازیکنان و مربیان آنها داده بودیم ولی توجهی به آن نکردند.

وی افزود: در حال حاضر هم اسپانسر این تیم از ادامه حمایت انصراف داده و اعلام کرده دیگر توانایی تیمداری ندارد و امتیاز را به هیات فوتبال واگذار کرده، ما هم به عنوان متولی فوتبال استان از لحاظ مالی دچار مشکلاتی هستیم و نمی‌توانیم اعتباراتی را که باید برای هیات هزینه کنیم برای تیم‌هایی که اسپانسر ندارند مانند تیم بانوان پرسپولیس هزینه کنیم.

جهانی‌فر تصریح کرد: به بازیکنان غیربومی این تیم هم اعلام کرده بودیم با توجه به شرایط فعلی بهتر است به شهر خودشان بازگردند که برخی از آنها از قبول این حرف امتناع کردند و هنوز در مشهد هستند. شرایط این تیم به هیچ عنوان مساعد نیست ولی برای ادامه کار از دست هیات فوتبال هیچ کاری ساخته نیست.

وی در خصوص بازی فردای این تیم در لیگ برتر هم گفت: برای بازی روز جمعه هم یک اسپانسر از سوی خود اعضای تیم معرفی شده که اعلام کرده هزینه‌های این بازی را پرداخت می‌کند و تلاش می‌کند تا برای انجام چند بازی آینده هم حتی الامکان هزینه‌های جاری را پرداخت کند که امیدواریم این اتفاق بیافتد.

وی خاطرنشان کرد: اینگونه اسپانسرها و نحوه تیمداری آنها تنها معضلی را به مشکلات فوتبال استان اضافه می‌کنند و امیدوارم در آینده مسوولان تیم‌های ورزشی هشدارهایی که هیات درخصوص سوابق حامیان مالی به آنها می‌دهد را مورد توجه بیشتری قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز