خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه لرستان

دشمن در جنگ نرم موضوع فرهنگی را نشانه گرفته است

رئیس دانشگاه لرستان تهاجم فرهنگی را حربه دشمن در سالهای اخیر دانست و ادامه داد: دشمن جنگ سخت را کنار گذاشته و در جنگ نرم مسائل فرهنگی و زیربنایی اخلاقی را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، خسرو عزیزی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت‌اندیشه اساتید دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه طرح ضیافت اندیشه فرصت مغتنمی برای دانش افزایی علمی، دینی و اخلاقی است، اظهار کرد: همچنین باعث ایجاد همدلی، صمیمیت و برادری در بین اساتید دانشگاه می‌شود.

وی با بیان اینکه برای دانشجو الگوپذیری از استاد حتی بیشتر از خانواده موثر است، عنوان کرد: اگر در طرح ضیافت اندیشه بتوانیم در جهت افزایش دانش سیاسی، فرهنگی و امور اخلاقی موفق باشیم به طور قطع در رفتار دانشجویان اثرگذار بوده و گامی موثر در راستای اسلامی تر شدن دانشگاه‌ها خواهد بود.

عزیزی تصریح کرد: داشتن دانشگاهی تاثیر گذار در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مستلزم این است که اساتید ما معرفت دینی و سیاسی خود را ارتقاء دهند.

وی با بیان اینکه گردهم آمدن دانشگاهیان در قالب طرح ضیافت اندیشه باعث تهذیب نفس و ایجاد نشاط می شود، افزود: اجرای هرچه بهتر طرح ضیافت اندیشه می تواند ما را هرچه بهتر و سریعتر به اهدافمان در جهت داشتن یک دانشگاه اسلامی مقتدر برساند.

 

کد خبر : ۲۸۸۷۸۳