خبرگزاری کار ایران

با حضورخانواده معظم شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس:

هفتمین یادواره دانشجویان دانشگاه کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۱۱۰

هفتمین یادواره شهدای دانشجویان دانشگاه کاشان شب گذشته با حضورخانواده معظم شهداء، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، رئیس، اساتید و دانشجویان دانشگاه کاشان و جمعی ازمسئولان شب گذشته به همت معاونت فرهنگی دانشگاه کاشان در سالن آزادای این دانشگاه برگزار شد.

هفتمین یادواره شهدای دانشجویان دانشگاه کاشان شب گذشته با حضور خانواده معظم شهداء، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، رئیس، اساتید و دانشجویان دانشگاه کاشان و جمعی ازمسئولان شب گذشته به همت معاونت فرهنگی دانشگاه کاشان در سالن آزادی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «سید ناصر حسین پور» آزاده، جانباز و نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» دراین مراسم ضمن بیان سیره شهداء و خاطراتی از جبهه و جنگ، حضور رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را یک تکلیف الهی برای شکستن ابهت ماشین نظامی غرب دانست و گفت: رزمندگان دفاع مقدس برای اینکه نقشه حمله به نیروهای دشمن لو نرود دهان خودشان را پرازگل و خاک می‌کردند تا نتوانند حرف بزنند.

وی حمله امریکا به هواپیمایی ایرانی درخلیج فارس اشاره کرد و گفت: خود فرمانده ناو وینسن اعلام کرد علت اینکه به هواپیمای ایرانی حمله کردند و ۲۹۰ مسافر را شهید کردند به خاطر ناتوانی شان در برابر نیروهای سپاه پاسداران بود.

در بتدای این مراسم «دکترعباس زراعت» رئیس دانشگاه کاشان به نقش و حضور دانشجویان دانشگاه کاشان در جبهه‌های جنگ و ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همانطور که دانشجویان در عرصه علمی کشور نقش اساسی را به عهده داشتند با حضور خود درجبهه‌های جنگ افتخارات چشمگیری برای این کشور خلق کردند.

«حجت السلام روحانی» مسئول نهاد رهبری دردانشگاه نیز ضمن برشمردن ویژگی‌ها و سیره شهدآء به مقام و جایگاه آنها در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد.

اجرای مدیحه سرایی، شعر خوانی، خاطره‌گویی بسیار تاثیر برانگیز حاج کریم از جانبازان ۷۰ درصدی دوران دفاع مقدس، قرعه‌کشی و اجرای تئاتر بسیار جذاب و دیدنی دوران اسارت توسط آزادگان سرافراز شهرستان کاشان از دیگر برنامه‌های هفتمین یادواره دانشجویان دانشگاه کاشان بود.

شایان ذکراست هفتمین یادواره شهدای دانشجویان دانشگاه کاشان که شب گذشته با حضور خانواده معظم شهداء، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، رئیس، اساتید و دانشجویان دانشگاه کاشان، روحانیون و جمعی از مسئولین شب گذشته به همت معاونت فرهنگی دانشگاه کاشان در سالن آزادی این دانشگاه برگزار شد به علت استقبال بی نظیر حضور اقشار مختلف مردم کاشان دراین مراسم عدم گنجایش سالن آزادی دانشگاه کاشان موجب شد تا جمع کثیری از شرکت کنندگان خارج از سالن مستقر شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز