خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرم آباد خبرداد

ساماندهی شهرک صنوف زاگرس خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۳۲۰

فرماندار مرکز لرستان بر ضرورت رفع مشکلات زیرساختی و خدماتی شهرک صنوف آلاینده زاگرس خرم آباد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، فرماندارخرم آباد در این جلسه که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان خرم آباد برگزار شد ضمن اشاره به اهمیت انتقال صنوف آلاینده به این شهرک صنعتی گفت: ما برآنیم زیرساخت‌های لازم برای استقرار صنوف آلاینده شهر خرم آباد را در شهرک زاگرس هر چه رود‌تر فراهم کنیم.

حبیب اله خجسته‌پور با اشاره به تکمیل فاز یک این شهرک اظهار داشت: واحدهای صنفی فاز ۲ این شهرک در حال تکمیل شدن است.

فرماندار خرم آباد با اشاره به مشکلات این مجموعه گفت: یکی از مشکلات شهرک صنعتی زاگرس عدم همکاری صنوف و متولیان شهرک است که امیدواریم با تشکیل هیأت امنا در این شهرک هماهنگی‌های لازم بین هیأت منا و متولی شهرک هر چه زود‌تر صورت گیرد.

خجسه‌پور مشکل دوم این شهرک را خدماتی دانست و گفت: از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم هر کدام با توجه به مشکلات موجود سعی در رفع مشکلات این مجموعه کنند.

خجسته‌پور گفت: در صورتی که ما بتوانیم خدمات مورد نیاز این مجموعه را ارائه دهیم شرایط برای انتقال ما بقی صنوف آلایند‌های که در سطح شهر هستند فراهم خواهد شد.

فرماندار در بحث صدور پروانه ساخت و پایان کار صنوف شهرک گفت: این کار باید با نظارت نظام مهندسی و هماهنگی شهرداری و مدیریت شهرک هر چه زود‌تر صورت گیرد.

حبیب اله خجسته‌پور گفت: احداث و ایجاد فضاهای عمومی همچون مسجد، پارک، بانک سرویس‌های بهداشتی در شهرک جزء تعهدات متولی شهرک بوده که برابر یک برنامه زمانبندی شده انتظار داریم این فضا‌ها ایجاد شوند.

فرماندار خرم آباد در پایان افزود: در بحث جمع آوری زباله‌ها و انجام امور خدماتی شهرکانتظار داریم هر چه زود‌تر هیأت امنا اقدام به انعقاد قراردادی با شهرداری و سازمان بازیافت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز