خبرگزاری کار ایران

برای تامین امنیت غذایی زائران و مجاوران امام رضا؛

۴۰ درصد کارکنان دامپزشکی خراسان رضوی درایام نوروز فعالند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۵۶۹

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی روز گذشته به صورت سرزده از فعالیت واحدهای نظارت سیار دامپزشکی در مشهد بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، مجید روحانی‌نژاد در حاشیه این بازدید اظهار داشت: برای تامین حداکثری سلامت و امنیت غذایی زائران و مجاوران، ۴۰ درصد کارکنان دامپزشکی استان در ایام تعطیلات نوروز با حضور در محل کار خود، خدمات لازم را در حوزه‌های نظارت بر بهداشت عمومی و نیز قرنطینه و امنیت زیستی به مخاطبان ارائه می‌کنند.

وی اعلام داشت: فعالیت‌های دامپزشکی همسو با سیاست‌های ستاد تنظیم بازار استان و در جهت سلامت محصولات و فرآورده‌های خام دامی است.

روحانی‌نژاد با ارائه آماری از نظارت کار‌شناسان دامپزشکی استان در کشتارگاه‌های دام و طیور اظهار داشت: با نظارت‌های بهداشتی انجام شده، از ابتدای طرح نظارتی دامپزشکی در اواخر اسفندماه گذشته بیش از ۱۴۶۰ تن گوشت قرمز و ۳۳۰۰ تن گوشت سفید از کشتارگاه‌های دام و طیور خراسان رضوی به بازارهای مصرف عرضه شده است.

وی یادآور شد؛ دامپزشکی به عنوان نهادی تخصصی در زمینه سلامت و امنیت غذا، وظیفه تامین بهداشت و امنیت غذایی زائران و مجاوران بارگاه ملائک پاسبان رضوی را عهده دار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز