خبرگزاری کار ایران

داروخانه هلال احمر مشهد تنها داروخانه شبانه روزی فعال کشور در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۵۶۷

مدیر داروخانه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: داروخانه هلال احمر در مشهد تنها داروخانه شبانه روزی فعال کشور در تعطیلات نوروزی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در مشهد، سید محسن بهشتی افزود: ارائه خدمات دارویی به تمام بیماران به ویژه بیماران خاص در این داروخانه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تامین داروهای چهار گروه بیماران خاص شامل بیماران دیالیزی، پیوندی، تالاسمی و‌ام. اس بر عهده هلال احمر است اظهار کرد: با توجه به اینکه داروی «سلی سپت» مخصوص پیوند کلیه در داروخانه‌های شهر مشهد تمام شده بود، بیماران نیازمند این دارو دچار مشکل بودند که این داروخانه ارائه خدمات به این افراد را ادامه داد.

وی گفت: در این ارتباط ۳۶۰۰ قرص «سلی سپت ۵۰۰» طی سه روز اول تعطیلات نوروزی بین ۴۰ بیمار مراجعه کننده توزیع شد.

بهشتی افزود: از ابتدای نوروز امسال این داروخانه به طور میانگین روزانه به ۶۳۰ مراجعه کننده خدمات دهی داشته است.

وی ادامه داد: در مجموع طی هشت روز اول فروردین امسال پنج هزار نفر از خدمات داروخانه هلال احمر در مشهد بهره برده‌اند.

وی افزود: علاوه بر آن روزانه ۱۵ مورد مشاوره دارویی توسط کادر مجرب این داروخانه به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

مرکز فوریتهای دارویی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که در دوران هشت سال دفاع مقدس یار رزمندگان اسلام بود در سال ۱۳۶۷ با ادغام در سازمان تدارکات درمانی به سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر تغییر نام داد.

این سازمان هم اکنون با اداره داروخانه‌های متعدد در نقاط مختلف کشور از جمله خراسان رضوی و کلانشهر مشهد عهده دار توزیع داروهای وارداتی خاص به منظور تامین نیاز بیماران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز