خبرگزاری کار ایران

در رزمایش بزرگ ترافیکی نوروز ۹۳ مطرح شد‎؛

آماده باش اورژانس و جمعیت هلال احمر در ایام نوروز

کد خبر : ۱۵۳۹۲۷

جمعیت جوان هلال احمر ۲ میلیون نفر عضو دارد که دراین ایام داوطلبانه حضور گسترده‌ای برا‌ی ارائه خدمات به مسافران و هموطنان خواهند داشت.

ایلنا: در رزمایش بزرگ ترافیکی ۹۳ امکانات وفعالیتهای اورژانس کشور و جمعیت هلال احمر از سوی روسای آنان تشریح شد.

به گزراش خبرنگار ایلنا، فرهادی رئیس جمعیت هلال احمر با حضو‌ردر رزمایش بزرگ ترافیکی نوروز ۹۳ با بیان اینکه این رزمایش تمرین خوبی برای همکاری‌های میان بخشی است، اظهار کرد: همه ساله درایام نوروز جمعیت زیادی از مردمان کشورمان به سفر می‌روند و ما باید ایمنی سفر را برای آنها فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در طول سال و ایام ویژه نوروز حضور فعال دارند، تصریح کرد: ما نیز درایام نوروز د‌ر مبادی ورودی شهررها و پایگاههای امداد و نجات به صورت موقت ودائم حضور داریم تا به شکل مطلوب خدمات ارائه دهیم.

رئیس جمعیت هلال احمر به بیان اینکه امکانات ما مشتمل بر هزار و ۳۰۱ آمبولانس، خودرو و موتور سیکلت امداد رسان است، گفت: بالغ بر ۲۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار با پلیس راهور اداره راهداری امدادو نجات واورژانس همکاری می کند.

فرهادی با اشاره به اینکه ۱۷ بالگرد از سوی جمعیت هلال احمر دراقصی نقاط کشور درطرح نوروزی مورد استفاده قرار می گیرد، گفت: شعار سازمان جوانان ما در نوروز ۹۳ این است که «بی‌گدار به جاده نزنید وظریف برانید»

وی ادامه داد: جمعیت جوان هلال احمر ۲ میلیون نفر عضو دارد که دراین ایام داوطلبانه حضور گسترده‌ای برا‌ی ارائه خدمات به مسافران و هموطنان خواهند داشت.

همچنین در این مراسم طالبیان رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه امسال با ۲هزار و ۲۸۷ پایگاه ۱۸ هزار پرسنل ۴هزار و ۱۹۰ آمبولانس ۵ فرود بالگرد ۵۷ اتوبوس آمبولانس در طرح نوروزی حضور داریم، تصریح کرد: ۲۱۳ پایگاه سلامت در مبادی ورودی آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند. همچنین اورژانس به صورت ۲۴ ساعته در یادمان دفاع مقدس به صورت رایگان خدمت رسانی می کنند تا به کسانی که در مناطق خوزستان، کردستان، آذربایجان غربی و ایلام حضور دارند سرویس رایگان دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز