خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آبفا استان لرستان

طرح انتقال آب کاکارضا به خرم‌آباد 21 کیلومتر لوله‌گذاری نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۹۲۹

مدیر عامل شرکت آبفا استان لرستان گفت : طرح انتقال آب کاکارضا به خرم‌آباد 21 کیلومتر لوله‌گذاری نیاز دارد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان به اتفاق جمعی از مشاورین شرکت آب و فاضلاب لرستان از طرح انتقال آب کاکارضا به شهر خرم‌آباد دیدن کرد.
 
به گزارش خبرنگار ایلنا خرم اباد به نقل ازروابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب لرستان ، در این بازدید مهندس حمیدرضا کرم‌وند مدیر عامل شرکت آبفا استان با ارائه گزارشی از روند پیشرفت این پروژه گفت: اجرای پروژه خط انتقال آب کاکارضا به شهر خرم‌آباد مورد پیمان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با سرعت مناسبی دنبال می‌شود و بر اساس ارزیابی برنامه‌های اجرایی این پروژه پیش‌بینی می‌شود در سال 94 به بهره‌برداری برسد.
 
وی همچنین اظهار داشت: این پروژه ملی نیاز به پی‌گیری در راستای تامین اعتبارات مربوطه دارد و امیدواریم علاوه بر تامین 50 میلیون متر مکعب آب شرب سالیانه مشترکین شهر خرم‌آباد در مسیر ارتقاء پتانسیل جذب گردشگر و بالا بردن توان جاذبه‌های توریستی با کمک سرمایه‌گذار بخش خصوصی، نقش مهمی را ایفا کند.
 
شایان توجه است پروژه انتقال آب کاکارضا به شهر خرم‌آباد دارای 450 متر تونل انتقال و 21 کیلومتر لوله‌گذاری در اقطار 600 الی 1100 میلی‌متر می‌باشد که این پروژه بخشی از طرح اجرای دو سد مخزنی سراب تلخ و مخمل‌کوه و یک تونل به طول 3 هزار و 111 متر و یک سامانه انتقال 30 کیلومتری انتقال آب کاکارضا برای آبیاری 3 هزار و 300 هکتار اراضی کشاورزی دشت پیریایی می‌باشد که توسط آب منطقه‌ای در حال انجام است.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز