خبرگزاری کار ایران

به میزبانی شهرداری شهر چمران؛

شورای اداری شهرستان ماهشهر در پارک ارم چمران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۲۹۰

جلسهٔ شورای اداری شهرستان ماهشهر، پیش از ظهر امروز در پارک ارم شهر چمران و به میزبانی شهرداری این شهر برگزار شد.

جلسهٔ شورای اداری شهرستان ماهشهر، پیش از ظهر امروز به ریاست دکتر قمر، فرماندار شهرستان، ائمه جمعه، روسای ادارات، اعضاء شوراهای اسلامی شهرستان و همچنین اصحاب رسانه در پارک ارم شهر چمران برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر ماهشهر، در ابتدای این جلسه، امام جمعهٔ شهر چمران به ایراد سخنرانی پرداخت.

سید منتصر هاشمی با دعوت از مسوولین به تکریم مردم گفت: ضعف دین، اخلاق است. یعنی اگر اخلاق نباشد، دینی نیست، لذا مسوولین باید اخلاق را رعایت کنند و قدر مردم را بدانند زیرا اگر مردم نبودند، هیچ مسوولی بر مسند مسوولیت نبود.

وی در ادامه به برشمردن پاره‌ای از مشکلات شهر چمران پرداخت و افزود: از مسوولین می‌خواهم تا نسبت به رفع مشکلات این شهر محروم اقدام نمایند.

سپس دکتر بریهی شهردار شهر چمران از حضور مدعوین در این شهر تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها، مشکلات موجود برطرف گردد.

در ادامهٔ این جلسه بخشدار مرکزی شهرستان ماهشهر به ارائه گزارشی از عملکرد این بخشداری در ماه‌های اخیر پرداخت.

بیگدلی افزود: ما در این مدت توانستیم پروژه تعاونی بهیاران را به اتمام برسانیم. و همچنین اجرای طرح نظافت عمومی روستا‌ها با همکاری دهیاران در آذرماه جاری و احداث بیش از چهار کیلومتر جاده دسترسی روستای حدامه به بنیوار از دیگر اقدامات این بخشداری بوده است.

سرهنگ زبیدی، فرمانده منطقه انتظامی ماهشهر، دیگر سخنران این جلسه بود که گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، نسبت به برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ارسال پیامک، نصب بنر و اقداماتی دیگر، اقدام نموده‌ایم.

امام جمعهٔ بندر امام خمینی نیز در بخشی از سخنان خود ضمن تشکر از حضور چشم گیر مردم ولایت مدار در استقبال از کاروان شهدای گمنام گفت: در خصوص امنیت اجتماعی، نگاه مسوولین بیشتر به مرکز شهرستان است، باید علاوه بر توجه ویژه به شهر ماهشهر، به سایر نقاط شهرستان هم توجه شود.

حجت الاسلام تابش افزود: ماهشهر نه جزیره است و نه تافتهٔ جدا بافته، باید به همه نقاط شهرستان که بر یکدیگر تأثیر دارند توجه شود و امنیت نسبی موجود را تثبیت کنیم، ثبات امنیت بسیار مهم است مانند قضیهٔ ترافیک بندر امام که الحمدالله با درایت فرماندار تا حدودی برطرف شده است.

وی همچنین خواستار نظارت دقیق‌تر به بازار شد و گفت: از نهادهایی که مسوول نظارت بر بازار هستند انتظار داریم که نظم بازار، حداقل تا عید نوروز حفظ شود زیرا درآمد مردم متوسط تا کم است، و اینکه باید تنوع عرضهٔ کالا‌ها در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم را افزایش دهیم.

سپس ابلاغ احکام اعضاء کمیته‌های استقبال از مهمانان نوروزی، داده شد.

فرماندار شهرستان ماهشهر نیز بعنوان سخنران پایانی ضمن ابراز تشکر از حاضرین گفت: خوشبختانه در آستانهٔ سال نو توانستیم مشکل ترافیک بندر امام را حل نماییم.

دکتر منصور قمر در ادامه به ارائه رهنمودهایی در خصوص توسعهٔ شهرستان پرداخت.

این جلسه با اقامهٔ نماز جماعت به کار خود خاتمه داد.

یوسف کریمی
ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز