خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان عنوان کرد؛

کتابخانه های عمومی، دانشگاهی دائمی برای عموم مردم است

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۹۶۰

کتابخانه های عمومی، دانشگاهی دائمی برای همه شهروندان و عامه مردم است و هدف این است که، با استفاده از ابزارها و امکانات موجود در راستای ارتقای سطح فرهنگ و دانش جامعه خدمت رسانی نمایند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان ملایر اظهار داشت: کتابخانه های عمومی دانشگاهی دائمی برای عموم مردم است

به گزارش ایلنا از همدان؛ ارشاد استعدادی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ملایر ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به ارادتمندان اهل بیت علیه السلام اظهار کرد: به نمایندگی از کتابداران زحمت کش و خدوم اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان به عنوان پیشگامان عرصه فرهنگ کتاب و کتابخوانی ارائه گزارش مختصری درباره برنامه های پیش بینی شده این اداره کل برای هفته کتاب خواهم داشت.

ارشاد استعدادی بیان نمود: کتابخانه های عمومی، دانشگاهی دائمی برای همه شهروندان و عامه مردم است و هدف همکاران ما این است که، با استفاده از ابزارها و امکانات موجود در راستای ارتقای سطح فرهنگ و دانش جامعه خدمت رسانی نمایند.

وی عنوان کرد: ما دو قطب را در جهان شاهد هستیم، جبهه حق و باطل و خوشحالیم که سردمدار جبه حق در دنیا ایران اسلامی بوده و ولایت فقیه پرچم دار آن است که پرچم اهل بیت را برافراشته است و جبهه باطل به سردمداری استکبار جهانی خباثت ها و شرارت‌های جهان را رهبری می کند.

استعدادی افزود: ما نیاز داریم که این شور حسینی را عجین با شعور حسینی بنماییم چرا که گروهی به دنبال دروغ سازی و زیر سؤال بردن تشیع هستند و لازم است که با ارتقای شعور و فرهنگ حسینی چهره واقعی تشیع ناب را به جهانیان نشان دهیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: همکاران ما با استفاده از منابع و فناوری های روز سعی دارند در راستای تحقق سند نهضت مطالعه مفید که در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شده است همه اقشار جامعه را با کتاب و کتابخوانی انس و الفت دهند و بر بصیرت عمومی مردم بیافزایند.

وی بیان داشت: همزمان با برنامه های هفته کتاب در هفته آخر آبانماه سال جاری برنامه های ویژه ای در سراسر استان و به تبع آن در شهرستان ملایر خواهیم داشت.

استعدادی ضمن قدردانی از مسوولان شهرستان ملایر، افزود: امام جمعه، فرماندار و مسوولان شهرستان حمایت های بی دریغ و خوبی را از توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشته اند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان عنوان کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر از ادارات موفق در بسیاری از شاخص‌ها بوده و امیدواریم با تشکیل انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان ملایر ترویج فرهنگ کتابخوانی سرعت یابد و قرابت عمومی با کتابخوانی زیاد شود.

لازم به ذکر است در حاشیه برگزاری نماز جمعه ملایر اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان اقدام به ثبت نام رایگان از نمازگزاران نماز جمعه کرده بود که به عضویت بیش از ۲۰۰ نفر از مردم این شهرستان در کتابخانه های عمومی انجامید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز