خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز در ستاد تنظیم بازار:

در حوزه ساماندهی و بهبود روند آرد و نان به دنبال طرح و نظر ویژه باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۱۳۲

استاندار البرز با تاکید بر لزوم نظارت بر بازار، گفت: در حوزه ساماندهی و بهبود روند آرد و نان استان باید به دنبال طرح و نظر ویژه باشیم.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که روز یکشنبه ۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان، افزود: نظارت کافی و جدیت در مقابله با افزایش قیمت های غیر قانونی در بازار از مهمترین اقداماتی است که باید با اهتمام مجموعه مسئولان استان پیگیری شود.

وی ادامه داد: تامین، توزیع و ذخیره کالاهای اساسی و عرضه آنها در قالب نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا با بهره گیری از ظرفیت واحد‌های بزرگ تولیدی مستقر در البرز، تاثیر بسزایی در تنظیم بازار و کنترل قیمت ها دارد.

عبداللهی گفت: جای خرسندی دارد که استان البرز در راستای تنظیم و نظارت بر بازار با جدیت ورود کرده و شرایط خوبی در کشور دارد ولی باید این روند را تا نیل به مطلوب ادامه دهیم.

وی افزود: ایجاد مراکز ذبح بهداشتی دام در استان با هدف ساماندهی عرضه دام زنده و رعایت الزامات بهداشتی از دیگر اهدافی است که باید از طریق جهادکشاورزی استان دنبال شود. 

استاندار البرز با عنوان اینکه در حوزه ساماندهی و بهبود روند آرد و نان استان نیز باید به دنبال طرح و نظر ویژه باشیم، افزود: باید تعهدات و امور تعریف شده خود در دولت سیزدهم را با سرعت بیشتری دنبال کرده و به سرانجام برسانیم. 

عبداللهی گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و سربلند خارج شویم و مشارکت و حضور مردم در انتخابات ناشی از رضایتمندی مردم و رضایتمندی مردم در گرو عملکرد ما است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز