خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز :

نرخ اجاره بهای مسکن برابر قانون اعلام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۰۸۴

استاندار البرز گفت: با توجه به قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها که از مجلس شورای اسلامی به دولت ابلاغ شد، شورای مسکن استان ها اختیار داده شد که سقف اجاره بها را به شورای عالی مسکن اعلام کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در شورای مسکن استان که با هدف بررسی روند تحقق نهضت ملی مسکن در استان و تعیین تکلیف نرخ اجاره بها مسکن برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان، اظهار کرد: ساخت سالی یک میلیون مسکن با هدف خانه دار شدن تمامی اقشار جامعه، مصوبه مجلس شورای اسلامی بود که رئیس جمهور در جهت نیل به این هدف با اهتمام ویژه ای وارد شدند.

وی ادامه داد: اکنون نیز باید به اهداف و تکالیف محوله در استان آگاه باشیم و با توجه به اینکه بخش بزرگی از معیشت مردم در گرو تامین مسکن آنها است، برای سرعت بخشی به تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اقدام کنیم. 

عبداللهی گفت: ضرورت دارد واحد‌های باقی مانده از پروژه مسکن مهر در استان که اغلب در شهرجدید مهستان وجود دارد، تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: این امر طی مکاتبه ای با وزارت راه و شهرسازی مورد پیگیری قرار گیرد و وضعیت متقاضیان و تکمیل پروژه ها روشن شود.

استاندار البرز گفت: نشست بعدی به صورت ویژه در شهرجدید مهستان جهت بررسی موانع و تکالیف دستگاه های خدمات رسان برگزار خواهد شد. 

وی افزود: احصا اراضی مناسب جهت اجرای نهضت ملی مسکن در استان با رعایت الزامات حریم گسل، دکل برق، اراضی سبز و جنگلی و... صورت گیرد.

عبداللهی گفت: با توجه به اینکه قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها که از مجلس شورای اسلامی به دولت ابلاغ شد و در دستور کار قرار گرفته به شورای مسکن استان ها اختیار داده شد که سقف اجاره بها را طبق این قانون تعیین و به شورای عالی مسکن اعلام کنند.

وی افزود: براین اساس نرخ اجاره بها در استان تعیین شده و بزودی اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز