خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد:

۴۴ درصد متقاضیان طرح ملی مسکن استان واجد شرایط هستند/ورود جدی به تعدیل اجاره‌بها

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۱۰۷

استاندار یزد با اشاره به ثبت نام قریب به ۱۰۸ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در این استان گفت: بر اساس آمار موجود و بنابر پالایش های انجام شده، حدود ۴۷ هزار نفر واجد شرایط شناخته شده‌اند.

به گزارش ایلنا از یزد، مهران فاطمی در حاشیه بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان یزد افزود: عملیات اجرایی هفت هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در یزد آغاز شده و در آستانه بهره برداری است و فاز اجرایی سایر پروژه ها نیز از تیرماه کلید می‌خورد.

وی به اهمیت پروژهای نهضت ملی مسکن برای دولت سیزدهم و عزم جدی مسئولان  برای تحقق سهم استان در این حوزه اشاره کرد و گفت: در سلسله بازدیدهای روزهای جمعه، موضوع بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن، بررسی پیشرفت فیزیکی و مسائل احتمالی آن ها و اتخاد تصمیمات لازم جهت تسریع در اجرای آن ها در دستور کار قرار گرفت.

فاطمی از ورود جدی استان به مسایل مربوط به اجاره بها مسکن و اتخاذ تصمیماتی راهگشا جهت تعدیل قیمت ها مطابق آیین نامه ابلاغی ستاد تنظیم بازار کشور خبر داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با بهره برداری از  پروژه های نهضت ملی مسکن و افزایش تولید  مسکن، شاهد کاهش معنادار نرخ تورم در حوزه مسکن و کاهش دغدغه مردم در این حوزه باشیم.

استاندار یزد روز جمعه؛ ۲۷ خردادماه از پروژه‌های ۱۹۲ واحدی و ۹۶ واحدی و ۳۵۲ واحدی دانه سا، پروژه‌های ۱۲۰ واحدی فرهنگیان، پروژه ۲۰۰ واحدی فاز ۲ فاطمیه و سایت شهید محمدخانی شهرستان یزد بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه ها و مسائل مرتبط با آن ها قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز