خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

تمرکز مرکز پژوهش شورای شهر در حوزه نظارتی و ترک فعل ها است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۵۴۱

لزوم احیای حقوق عامه

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: تمرکز مرکز پژوهش های شورای شهر در حوزه نظارتی و ترک فعل ها و خشکاندن ریشه‌های فساد و انسداد گلوگاه‌های فسادزا متمرکز شده‌ است.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد اسدیان به رویکرد سال جاری مرکز پژوهش های شورای شهر اشاره و اظهار داشت: امسال برای مرکز پژوهش ۵٢ هفته کاری برنامه ریزی شده است.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج افزود: رویکرد امسال مرکز پژوهش شورای شهر رویکرد نظارتی است که به حوزه ۶ گانه شهری و حوزه نظارتی و ترک فعل هاست به طور ویژه بررسی خواهد کرد. 

اسدیان به قانون نظام ارتقا سلامت اداری در مقابله با فساد اشاره و اذعان کرد: یکی از موضوعات که مورد بحث و بررسی است موضوع قانون نظام ارتقا سلامت اداری در مقابله با فساد اداری در مدیریت شهری است که دادستان به دستور رئیس دادگستری و بازرسی استان نیز به آن ورود کرده است.

عضو شورای شهر کرج بیان کرد: در این راستا ۱۰۳ مصداق ترک فعل که منجر به تضعیع حقوق عامه مردم می‌شود در دستور کار دستگاه قضایی استان البرز قرار گرفته است. 

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح یک هم افزایی بین مرکز پژوهش ها و دستگاه قضایی رقم خواهد خورد.

اسدیان بر لزوم احیای حقوق عامه تاکید کرد و افزود: حفظ حقوق شهروندی، احیاء حقوق عامه و رعایت عدالت و همچنین توسعه متوازن، انتظارات به حقی است که شهروندان از مدیریت شهری دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز